هیچ معروفی بالاتر از سیره پیامبر اسلام نیست

امام جمعه شهرستان زابل گفت: نبی مکرم اسلام قبل از اینکه به پیامبری مبعوث شود امین بود صادق و جوانمرد بود و با اخلاق عملی نبی مکرم اسلام مردم جذب اسلام شدند .
کد خبر: ۹۴۵۸۹۹۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور امام جمعه و جمعی از مدیران ادارت شهرستان زابل به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی،  امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زابل ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امربه معروف از ارکان فقیه است که در اخلاق رکن، محسوب شده و در عقیده و در اخلاق عملی یک ضرورت و یکی از مباحث کمال است .

عزیزی با بیان اینکه ما نسبت به شناخت خدا در نسل جوان کوتاهی کرده ایم و مشکل اصلی بزرگترین معروف در جامعه ارتباط با خداوند سبحان است، افزود: هیچ معروفی بالاتر از سیره پیامبر اسلام نیست .

وی بیان کرد: پیامبر اسلام(ص) در میان قومی مبعوث شد که اهل هیچ منطق و استدلالی نبودند و لذا نبی مکرم اسلام قبل از اینکه به پیامبری مبعوث شود امین، صادق و جوانمرد بود و مردم با اخلاق عملی نبی مکرم اسلام جذب اسلام شدند .

امام جمعه شهرستان زابل بالاترین تکلیف و وظیفه را آشنا کردن نسل جوان جامعه با خدا دانست و بیان کرد: مسئولان امر باید تلاش کنند تا مردم به ویژ نسل جوان و آینده ساز انقلاب را با خداوند سبحان آشنا کنیم .

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر زابل گفت: دهه اول ماه  محرم و صفر بعنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر مصوب شده و جلسات آن توسط دبیر ستاد پیگیری می شود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار