به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس قبور مطهر شهدای شهرستان فارسان غبار روبی و گلباران و با آرمانهای این شهدای گرانقدر تجدید میثاق شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۰۳۹
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته دفاع مقدس قبور مطهر شهدای شهر فارسان با حضور جمعی از مسئولین، خانواده های شهدا و بسیجیان غبار روبی و گلباران شد.

 در این برنامه با شکوه فرماندار شهرستان فارسان در حضور بسیجیان و خانواده های معظم شهدا، گفت:شهیدان را ستارگان درخشان آسمان تاریخ ایران زمین است.

سید هادی صالحی به حوادث و نا آرامی های اخیر در برخی ار نقاط کشور اشاره و عنوان کرد: پرچمی که با مدیریت دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی و آشوبگران آتش زدند به برکت خون این شهیدان تا کنون برافراشته مانده و خون مطهر شهدا، رهبری امامین انقلاب و بصیرت مردم در عرصه های مختلف دشمنان را ناکام کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: ما برای حفظ این پرچم مقدس و این انقلاب کم شهید نداده ایم و مطمئن باشید صبر این مردم و نظام حدی دارد و اگر لازم باشد بازهم برای حفظ این نظام و انقلاب خون خواهیم داد اما هرگز اجازه نخواهیم داد انقلابی که با خون همین شهدا آبیاری شد و امروز به این اقتدار و شکوه رسیده است به دست عده ای اراذل و اوباش و فریب خوردگان آسیب ببیند، شک نکنید هرکس دانسته یا ندانسته به این نظام الهی و این انقلاب اسلامی  بخواهد ضربه بزند و آسیب برساند به خون این شهدا خیانت کرده و در پازل دشمن بازی کرده است.

ارسال نظرات