آیت الله خاتمی در یادواره شهدای شهرستان کهنوج:
یادواره شهدای شهرستان کهنوج با حضور آیت الله خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، مسئولین و اقشار مختلف مردم در مصلی بهمن شهرستان کهنوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۱۷۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان آیت الله خاتمی امام جمعه موقت کرمان در یادواره شهدای شهرستان کهنوج با بیان اینکه بین سه و‌نیم تا چهار میلیون نفر فقط در تهران در مراسم پیاده روی به سالار شهیدان ابراز عشق کردند و بیش از سه میلیون نفر در عراق از نجف تا کربلا پیاده روی کردند، افزود: معنای این سخن این است آن پیمانی که مردم ما با دین، با معنویت از آغاز انقلاب داشتند هم چنان دارند و از این پس هم خواهند داشت .

وی با اشاره به فوت خانم مهسا امینی افزود: قصه فوت این خانم اون سوژه دندان گیر برای گروه های تروریستی و مخالفان نظام شد، فوتی که از اول پلیس محترم به صراحت گفت که مطلقا ضرب و شتمی در کار نبوده و کاری که پلیس کرده بر وفق قانون بوده و به قانون عمل کرده است.

آیت الله خاتمی یادآور شد: گروهک های ضد انقلاب گویا منتظر اغتشاش بودند که با دین مقابله کنند و خواستند از دین عقده گشایی کنند قرآن سوزاندند، مسجد سوزاندند، امام زاده سوزاندند، چه عقده ای از قران و مسجد و امام زاده معلوم است عقده اصل دین داشتند.

وی عنوان کرد: حکومت دین را این ارازل و اوباش در کشور بر نمی تابند اما اکثریت قریب به اتفاق این ملت گفتند جمهوری اسلامی و بیش از چهل است که پای این جمهوری اسلامی ایستاده اند .

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با ذکر اینکه این ارازل چادر از سر زن مسلمان ما کشیدند تصریح کرد: خطاب من به خانم های چادری این است و از طریق آن ها پیغام می دهم به تمامی بد حجاب ها که چادر شعار دین است.

وی گفت: اغتشاشات هفته گذشته مقابله با شما مردم بود، سوزاندن پرچم ایران مقابله با مردم بود،
تخریب ۶۰ آمبولانس و سوزاندن ۱۲ آمبولانس مقابله با مردم بود، سوزاندن بانک ها مقابله با مردم بود که بار دیگر این مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی بار دیگر ثابت کردند که پای این نظام هستند و اغتشاش گران را محکوم کردند.

ارسال نظرات