با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

همایش تجلیل، تبیین و تشریح نقش اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آیین افتتاح دفتر بسیج تخصصی تجار و فعالان اقتصادیِ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و همایش تجلیل، تبیین و تشریح نقش اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۱۸۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در این همایش که با حضور جمعی از مسئولان و فعالان اقتصادی برگزار شد، رئیس سازمان بسیج اصناف کشور ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای اصناف گفت: امروز کشور درگیر توطئه های دشمنان نظام و انقلاب می باشد که لازم است این توطئه ها با هوشیاری مردم و مسئولان خنثی شود.

دکتر غلامرضا حسن پور در ادامه به بیان سخنان مقام معظم رهبری (ره) در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود کشور و وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی، باید با برنامه ریزی صحیح و مدیریت اصولی، به سمت برون رفت از این مشکلات حرکت کنیم.

وی ضمن اشاره به مسائل اقتصادی استان گفت: اولویت های اصلی استان امنیت اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری می باشد که سازمان بسیج اصناف در این راستا باید تضمین کننده این اولویت ها باشد.

مدیر سازمان بسیج اصناف کشور ضمن تاکید بر رفع موانع اقتصادی موجود، بیان کرد: تثبیت امنیت وقتی اتفاق می افتد که تثبیت اقتصادی اتفاق بیفتد و بسیج اصناف در خصوص رفع موانع اقتصادی و جلوگیری از خطاهای اقتصادی و بازار نقش آفرینی می کند.

دکتر حسن پور ضمن تاکید بر تقویت گذرگاه های مرزی استان گفت: با توجه به ظرفیت های فراوان استان در زمینه فعالیت های اقتصادی، باید با تقویت زیرساخت های موجود در پایانه ها و بازارچه های مرزی استان و ایجاد میزهای تجارت پاکستان و افغانستان در محل اتاق بازرگانی استان، به تقویت فعالیت های اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان کمک کنیم.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات