خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی سپاه شهرستان فراشبند:

هفته دفاع مقدس یک دوره تاریخی و بر جسته و غرور امیز برای کشور ماست

حجت الاسلام پورغلامی گفت: هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای روشنگری درباره جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان و نوجوان ولایی است.
کد خبر: ۹۴۵۹۲۱۶
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام پورغلامی، مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه فراشبند در مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان جهاد وشهادت گفت: دفاع مقدس نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

وی اظهار داشت: زیباترین فصل این فرهنگ متعالی به وجود آورندگان آن هستند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

 مسئول دفتر نمایندگی ناحیه فراشبند (ع) در ادامه افزود: نمیخواهیم صرفا برای دفاع مقدس، گرامی داشت بر گزار کنیم بلکه میخواهیم برای زمان حال از ان واقعه و فرهنگ استفاده کنیم و برای کشور کار برد داشته باشد. چرا که دفاع مقدس یک تاریخ و مقطعی از انقلاب نیست بلکه مانند عاشورا یک فرهنگ استو باید در پی این سوال باشیم که فرهنگ دفاع مقدس چه بود که ان همه شگفتی ها و مقاومت ها را خلق کردو هنوز هم با وجود هزاران کتاب و خاطرات شفاهی و غیر شفاهی نمی توانند ان فرهنگ دفاع مقدس رامنعکس کنند.

وی تصریح کرد: در عصر حاضر، بدخواهان انقلاب و اسلام در تلاش هستند، تا به راه انداختن جنگ تمام عیار رسانه‌ای، یاد و خاطره دفاع مقدس و شهیدان و ایثارگران را کمرنگ کنند.

حجت الاسلام پورغلامی در پایان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، ثمره خون پاک شهدا و ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران است و تکریم و رسیدگی به این خانواده‌ها وظیفه همه ما مسولان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها