حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم گفت:بزرگداشت و یادواره شهدا به منظور مرور خاطرات گذشته نیست بلکه برای تربیت نسل‌های آینده است.
کد خبر: ۹۴۵۹۲۷۳
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،به مناسبت هفته دفاع مقدس پایگاه مقاومت بسیج کربلای شهراهرم اقدام به برگزاری یادواره شهدای این پایگاه کرد.

حجت الاسلام حبیب پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم دراین مراسم گفت:امنیت، آرامش و آسایش جامعه را مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس هستیم وباید قدردان وادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

امام جمعه شهر اهرم با بیان اینکه رشادت ها و جانفشـانی های بسیجیان در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی با هیچ چیز قابل مقایسه نیست، گفت: همین بسیجیان بوده اند که با علم به شهادت در شب های عملیات به میدان مین و خطر زدند و معبرها باز کردند .

درادامه یوسف بختیاری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان بوشهر که به عنوان راوی دراین یادواره حضورداشت گفت:شهادت جانبازی است و شخص عزیزترین داشته‌ای که خدا به انسان عطا کرده یعنی جان خود را تقدیم می‌کند. شهید در مسیر دفاع از حق جان خود را به عنوان عزیزترین داشته خود بخشیده و در اوج سلامتی برای هدفی مقدس جانش را فدا کرده است.

بختیاری درادامه به بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس وهمرزمانش پرداخت.

درانتهای مراسم مهندس غلامیان مدیریت آموزش وپرورش شهرستان تنگستان به پرداخت واز خانواده معظم شهدای پایگاه وهمچنین از فعالین بسیج دربرنامه های ماه محرم وصفر با اهداء هدیه ولوح سپاس تقدیرشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها