خبرهای داغ:
جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تبیین سبک زندگی شهدا به عنوان برترین الگو در جامعه امروز ضروری است.
کد خبر: ۹۴۵۹۲۷۵
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی در دیدار با خانواده شهید علی شکراللهی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است که همواره نورافشانی می کند.

وی با بیان اینکه آموزه های دفاع مقدس و یاد و خاطره آن دوران و ایثارگری رزمندگان، شهدا و ایثارگران هرگزکهنه نمی شود گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا توفیقی بزرگ است که باید قدر آن را بدانیم.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اکثر رزمندگان دوران دفاع مقدس جوانانی بودند که در اوج جوانی و با وجود سن و سال کمی که داشتند و به جبهه های حق علیه باطل به صورت داوطلبانه اعزم می شوند هدفی جز نقش آفرینی در مسیر انتظار و مهدویت و زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت نداشتند.

سردار شوقانی اظهار کرد: ما امروز در ادامه مسیر نورانی شهدا وظیفه ای بسیار سنگین بر عهده داریم و نباید از هیچ گونه سرزنش و ملامتی در سربازی نائب امام زمان (عج) و زمینه سازی تمدن نوین اسلامی هراس داشته باشیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در این بیانیه بر ابتدا خودسازی، سپس جامعه سازی و زمینه سازی برای تمدن سازی نوین اسلامی تأکید و اشاره شده است و بنابراین کمترین کار در این مسیر این است که ضمن ایثارگری و مجاهدت در این راه از ظرفیت رسانه و دیگر ظرفیت هایی که بسیج و سپاه دارد به نحو احسن استفاده کنیم.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأکید بر الگوگیری جوانان و نوجوانان از مرام و مسلک شهدا و ایثارگران گفت: الگوبرداری از شهدا یعنی جلوگیری از هر گونه انحراف و کج روی بنابراین باید سبک زندگی شهدا در زندگی فردی و اجتماعی همگان جاری و ساری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها