به مناسبت هفته دفاع مقدس دربستک:

رژه خودرویی و موتوری و عطرافشانی گلزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در بستک برگزار شد

همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس رژه خودرویی و موتوری ازگلزار شهدای گمنام تا گلزار و آرامستان شهرستان بستک برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۰۰
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک ،در این مراسم امام جمعه شهرستان بستک ،فرماندار شهرستان بستک ،فرمانده ناحیه سپاه بستک ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بستک و دیگر مسئولین ادارات و بسیجیان حضور داشتند

شرکت کنندگان در این آیین ضمن بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا و آرمان‌های والای شهدا و امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس انزجار و تنفر شدید خود را نسبت به استکبار جهانی و دشمنان این انقلاب و نظام اعلام کردند.

نیروهای شرکت کننده در این رژه خودرویی با عبور از خیابان‌های سطح شهر یاد و خاطره رزمندگان، نیروهای بسیجی و مردم در دوران ۸ سال دفاع مقدس را در اذهان زنده کردند.

در این برنامه بسیجیان، کارکنان و ناحیه مقاومت بسیج و کارکنان نیروهای انتظامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی همراه با خودروها و موتورهای خود با روشن کردن چراغ و آژیر در سطح شهرستان بستک رژه رفتند.


31 شهریور ماه تا ششم مهر همزمان با آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق به ایران در سال 59، به عنوان هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است.

ارسال نظرات