خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند:

ما در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، پیروزی مطلق بدست آوردیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبندگفت: ما در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، پیروزی مطلق بدست آوردیم و با تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید، به عنوان سند افتخار یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۳۰
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، گردهمایی رزمندگان ، بسیجیان و ایثارگران شهر نوجین ، با حضور مسوولین ، مردم ، و اقشار مخلف بسیج در شهر نوجین برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان فرمانده سپاه ناحیه فراشبند گفت :۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ رژیم بعث عراق ، با تحریک غربی ها و با همراهی و پشتیبانی آنان، به کشور ایران حمله کردند و آنان تصور میکردند که تا یک هفته جشن پیروزی را در تهران برگزار می کنند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند به اوضاع داخلی ایران در زمان شروع جنگ تحمیلی پرداخت و خاطرنشان ساخت : کشور توسط منافقین و گروهک ها وضعیت امنیتی پیدا کرده بود و همچنین ارتش انسجام لازم را نداشت و نیروهای مردمی بسیج و سپاه پاسداران هنوز تشکیل نشده بود .

وی افزود: هدف اصلی صدام و بلوک شرق و غرب از جنگ ، برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به جهان بود ، چرا که امام خمینی فرمود ؛ ما باید انقلابمان را به جهان صادر کنیم.

فروزان در ادامه در جواب سوالی که چرا ما بعد از فتح خرمشهر به جنگ ادامه دادیم گفت : اولا هنوز ۲۰۰۰ کیلومتر از خاک کشور در دست دشمن بود و ثانیا اینکه سازمان ملل کشور عراق را به عنوان جنایتکار جنگی نمیشناختند و لدا برای اینکه دشمن متجاوز متنبه شود نباز به ادامه جنگ‌بود .

فروزان افزود: ما در جنگ دنبال گرفتن خاک نبودیم بلکه سند افتخارما این است که یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم.

فرمانده سپاه ضمن اشاره به اهمیت حضور مردم ، رزمندگان و بسیجیان در جبهه نبرد حق علیه باطل، به سخنان مقام معظم اشاره کرد که ایشان می فرمایند : جنگ حقیقتا یک گنج فراموش نشدنی است .

جبار فروزان گفت : تنها راه دفاع در برابر استعمارگران و زور گویان جهان ، استقامت و مقاومت است که رزمندگان و ایثارگران و جانبازان و شهدای عزیز ما درس بزرگی را به استکبار دادند .

وی به دشمنی تمام نشدنی دشمنان انقلاب و کشور اشاره کردو گفت : دشمنان دارو و غذا و هر آنچه نیاز ضروری ما است را تحریم می کنند ولیکن فیلتر شکن های اینترنت را رایگان در اختیار مردم قرار میدهد تا بتواند در فضای مجازی به اقدامات خرابکارانه و تحریک مردم بپردازد .

فروزان در پایان با درخواستاز مردم برای بالا بردن سواد رسانه ای خود جهت جلوگیری از ترفند های شوم دشمنان تاکید کرد: این انقلاب به حول و قوه الهی به انقلاب حضرت مهدی متصل خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها