مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی(ع):

انقلاب اسلامی بازخوانی تمامی انقلاب ها از صدر اسلام تا کنون است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی(ع)عنوان کرد: رشادت‌های رزمندگان اسلام باید برای همیشه در خاطر مردم زنده بماند.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۳۳
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،حجت الاسلام دهفولی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی(ع) به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: رشادت‌های رزمندگان اسلام باید برای همیشه در خاطر مردم زنده بماند و جوانان این مرز و بوم با فرهنگ شهادت آشنا شوند زیرا اگر این فرهنگ و نگاه نبود امروزه معلوم نبود کشور ما در چه شرایطی به سر می‌برد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی(ع) بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس برای ما هزینه‌های زیادی را داشت اما دستاورد های ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل هزینه‌ها ، بسیار عظیم است.

حجت الاسلام و المسلمين دهفولی اظهار کرد: مجموعه حوادثی که در دوران دفاع مقدس رخ داده است مرهون فداکاری جوانانی است که شجاعانه و عاشقانه از انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند و فداکاری این جوانان با انگیزه و ولایی ذخیره ماندگاری برای همیشه انقلاب شد.

وی گفت: دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی داشت که امروز نسل جوان ما باید به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشند از جمله این دستاوردها اطاعت پذیری و فرمان پذیری از ولایت مطلقه فقیه و حفظ و رشد روحیه انقلابی، وحدت، پایداری و استقامت است .

وی در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک فرصت برای خدایی شدن است، خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی بازخوانی تمامی انقلاب ها از صدر اسلام تا کنون است و مایه فخر و قدرت و موفقیت آن، تبعیت از ولایت فقیه است، موردی که در تمام طول تاریخ چهل و چند ساله نظام، آن را به عینه مشاهده نموده ایم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها