فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع)گفت : هفته دفاع مقدس، هفته ایثار و فداکاری است که در این هفته بزرگترین امتحان فداکارانه ملت ما صورت گرفت است.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۳۹
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی شعبانی، فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت : دفاع مقدس از بزرگترین وقایع تاریخ ایران است چراکه این واقعه درس ایستادگی به ملت ما داد. هفته دفاع مقدس فرصتی برای گسترش روحیه ایثار در بین مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) ادامه داد: دفاع مقدس واقعه ی بزرگی در تاریخ انقلاب بود و هفته دفاع مقدس در واقع هفته ایثار و فداکاری است که در این هفته بزرگترین امتحان فداکارانه ملت ماصورت گرفت است و بسیجیان در طول دفاع مقدس زیباترین صحنه های فداکا ری را رقم زدند .

وی افزود: دفاع مقدس سراسر افتخار، خیر و برکت برای مردم ایران زمین است و همان گونه که حضرت امام(ره) فرموده است:" ما در جنگ تحمیلی اُبهت شرق و غرب را شکستیم." و همین طور که مقام معظم رهبری می فرمایند:" هشت سال دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است."

وی از حضور مردم در قالب بسیج در جنگ یاد کرد و گفت: رهبری و ولایت، حضور مردم اعم از زن و مرد در جنگ و خون شهدا برگرفته از مکتب سرخ سید‌الشهدا،در هشت‌ سال دفاع مقدس را به پیروزی انجامید.

درپایان شعبانی خاطر نشان کرد: امسال برنامه هفته دفاع مقدس بسیار متفاوت‌ تر از سال‌های قبل اجرا خواهد شد و برنامه های ناحیه امام هادی(ع) دراین هفته برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس،اهدای بسته های فرهنگی باموضوع دفاع مقدس، دیدارباخانواده شهدا، جلسات روایتگری وهمچنین برنامه های وسیعی درسطح فضای مجازی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها