یادداشت فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۵۱۷ شهید دستغیب ماهدشت به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس:

معادلات قدرت در دنیا با بنیانگذاری انقلاب تغییر کرد

امید واهی استکبار به نابودی این انقلاب که پیامی واضح و امید بخش برای تمامی ملت های آزادی خواه داشت با آغاز جنگ تحمیلی قوت یافت.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۴۴
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد بیات، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۵۱۷ شهید دستغیب ماهدشت به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

ایران عزیز ما همواره در طول تاریخ خود هدف تهاجم و دست اندازی کشور های بیگانه بوده و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری بنیان گذار کبیر آن حضرت امام خمینی (ره) دنیا شاهد پدیده ای جدید در عرصه ی سیاست بین الملل بود.

دنیایی که به بلوک شرق و غرب محدود و تقسیم شده بود با انقلابی مواجه شد که شعار ها و اهداف آزادی خواهانه ی آن نه از سر خرده فرمایشات موقت جهت به راه انداختن پروپاگاندا ، که از دل تاریخی به قدمت تاریخ اسلام بود. اهدافی که پیامبر ختمی مرتبت از ۱۴۰۰  سال قبل و از جانب خداوند متعال برای ابلاغ به مردم جهان مامور آن گشت و با خون سیدالشهدا (ع) ادامه این راه تضمین شد.

با بنیانگذاری انقلاب، معادلات قدرت در دنیا تغییر کرد و بیشترین ترس از هیمنه ی این انقلاب مردمی برای دولت ها و قدرت های مستکبر بود.

امید واهی آنها به نابودی این انقلاب که پیامی واضح و امید بخش برای تمامی ملت های آزادی خواه داشت با آغاز جنگ تحمیلی قوت یافت. در یک سو ملت ایران که در تمام تاریخ خود ، همواره غیرت و ازادگی خود را نشان داده بود و در سمت دیگر تمام استکبار حاضر بود. دشمن در پیش بینی خود دچار اشتباه بزرگی شد و مردمی را که در مکتب امام حسین (ع) رشد و نمو پیدا کرده بودند را دور از نظر قرار داد .

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها