مهرداد دهقانی فرمانده حوزه ۵۱۱ شهید مدنی محمد شهر:

ما در دفاع مقدس از تهدید ها فرصت ساختیم

فرمانده حوزه ۵۱۱ شهیدمدنی سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) گفت: دفاع مقدس ما تجمیعی از اعتقادات، وطن پرستی، صیانت از خاک و غیرت(ناموس پرستی) بود.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۴۶
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

مهرداد دهقانی ،فرمانده حوزه ۵۱۱ شهید مدنی سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس و ضمن تبریک این ایام در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: در همه جای جهان و در همه شرایط جنگ به جز خسارت و تلفات دستاوردی ندارد و ما هیچوقت شروع کننده هیچ جنگی نبودیم. اما دفاع خوب و زیبا است و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم زیبا تر، حال اگر این دفاع از سَرِ اعتقادات و دین داری، وطن پرستی و غیرت باشد مقدس هم می شود، لذا دفاع ما مقدس بود.

وی ادامه داد : دفاع مقدس ما تجمیعی از اعتقادات، وطن پرستی، صیانت از خاک و غیرت(ناموس پرستی) بود. دفاع ما نقاط مثبت فراوانی داشت یکی از آنها ایمان به اینکه ما میتوانیم با توجه به نیروی داخلی و تکیه بر جوانان خود هر غیرممکنی را ممکن کنیم و باعث حیرت همه دنیا شویم.

فرمانده فرمانده حوزه ۵۱۱ شهید مدنی در پایان بیان کرد: دفاع مقدس به آموخت تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم. روزی ما توان ساخت ابتدایی ترین تجهیزات نظامی را نداشتیم ولی در دوران دفاع مقدس با تکیه به جوانان این سرزمین توانستیم موشک تولید کنیم و در همان جنگ تحمیلی استفاده کنیم و حالا نیز بعد از گذشت چندین دهه از دفاع مقدس می بینم که به چه مرحله ای از موفقیت رسیده ایم وتهدید را به بهترین فرصت تبدیل کردیم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار