خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد:

یادواره شهدای اهل سنت و تشیع شهرستان خنج

یادواره شهدای اهل سنت و تشیع شهرستان خنج به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سردار ابراهیم بیانی ریس بنیاد شهید استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۶۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره شهدای اهل سنت و تشیع شهرستان خنج به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سردار ابراهیم بیانی ریس بنیاد شهید استان فارس برگزار شد.

سرهنگ بلاغی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج در این یادواره گفت: باید سیره و راه شهدا را ادامه داد تا به جایگاهی که آنان راهنمایی کرده اند رسید.

وی تصریح کرد: کشورهای مختلف دنیا در دوران دفاع مقدس با هماهنگی یکدیگر قصد براندازی انقلاب تازه شکل گرفته ایران را داشتند این نقشه و توطئه شوم دشمنان به لطف الهی محقق نشد و یک وجب از خاک کشور نیز در دوران دفاع مقدس به تصرف بیگانگان درنیامد.

در ادامه، سردار ابراهیم بیانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت:  یک سوال دارم در جنگ تحمیلی آیا فقط صدام در مقابل ما بود؟ خیر از ۴۴ کشور دنیا آمدند برای حمایت از صدام که برخی از ابر قدرت های دنیا مثل روسیه، آلمان ، انگلیس و... گرفته و کشور های آسیایی مثل چین هم پشت صدام بودند.

وی تصریح کرد: رزمندگان عزیز ما تک و تنها با رهبری امام عزیز با حمایت مردم توانستیم بر همه آنها پیروز شویم و این افتخار ماست و نباید بگذاریم هیچ وقت این رشادت ها فراموش شود.

سردار بیانی ادامه داد: آنکه ایستاد، آنکه مقاومت کرد ، آنکه پیروز شد شما مردم بودید. ما اجازه ندادیم یک سانت از خاک کشور عزیزمان در اختیار دشمن قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه ما وامدار و بدهکار خانواده معظم شهدا هستیم، جنگ هشت ساله را یک معجزه دانست و گفت: توصیه میکنم نگذارید جنگ هشت ساله به فراموشی سپرده شود.

مدیر کل بنیاد شهید استان فارس بیان کرد: برادران و خواهران دشمن از ایستادگی ما می ترسیدم ، دشمن از حجاب زمان ما می ترسید چون دامن پاک می تواند شهید پرورش دهد.

وی با طرح این سوال که چرا امروز نیروی انتظامی ما مورد حمله قرار می گیرد ؟ ادامه داد: چون بدنبال حجاب هست بدنبال عفت هست. دشمن امروز مهسا امینی را بهانه کرده است فردا کسی دیگر، آنان بدنبال تکه تکه کردن انقلاب اسلامی هستند.
سردار بیانی با اشاره به اینکه ما باید مراقب باشیم اقتدار نیروی انتظامی نشکند تاکید کرد: ما ممنون برداران نیروی انتظامی هستیم که امنیت ما را تامین می کنند.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم از کتاب کنج اولیا با نویسندگی سید مجتبی هاشمی که در خصوص خاطرات و زندگی نامه این شهدا هست رو نمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار