خبرهای داغ:
سپاه ناحیه فراشبند برگزار کرد:

یادواره شهدای ابروی محله به همت حوزه فاطمه الزهرا سپاه ناحیه فراشبند

یادواره شهدای ابروی محله با حضور بسیجیان خواهر و خانواده‌های معظم شهدا، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان فراشبند برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۶۹
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره شهدای ابروی محله با حضور بسیجیان خواهر و خانواده های معظم شهدا ، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان فراشبند برگزار گردید .

حجت الاسلام حسینی نژاد مسوول اداره تبلیغات شهرستان فراشبند به عنوان سخنران یادواره ضمن تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی به خصوصیات اخلاقی پیامبر و امام حسن مجتبی پرداخت و گفت : پیامبر اسلام دارای اخلاق پسندیده ای بودند که باعث نزدیکی و جمع شدن مردم اطراف پیامبر می شود .

مسوول اداره تبلیغات خاطر نشان کرد : در عصر جاهلیت که مردم تولد دختر را لکه ننگ می دانستند ، پیامبر دختر را رحمت معرفی کرد و فرمود : از دامن زن مرد به معراج می رود و بهشت زیر پای مادران است .

حسین نژاد سپس به خصوصیات اخلاقی امام حسن مجتبی پرداخت و گفت : امام حسن مجتبی به کریم اهل بیت مشهور است ، چرا که ایشان در بخشندگی سرآمد زمان خود بودند و اولین مهمانخانه را در مدینه امام حسن مجتبی بنا نهادند تا نیازمندان بتوانند به آنجا بروند .

وی به خصوصیات و ویژگیهای امام رضا پرداخت و یادآور شد : امام رضا امام رئوف و مهربان است و هرکسی که هر خواسته ای از امام رضا داشته باشد خواسته اش را امام رضا برآورده می سازد .

مسوول تبلیغات شهرستان در پایان ضمن محکوم کردن وقایع اخیر فتنه گران و منافقین در برهم زدن نظم و امنیت کشور از خواص بی بصیرت گله کرد و گفت : کسانی که چادر از سر زن مسلمان می کشند و به مقدسات دینی توهین می کنند هرگز نمی توانند داعیه آزادی و آزادی خواهی داشته باشند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها