در مراسم سوگواری امام هشتم بیان شد؛

فاصله گرفتن از قرآن وعترت باعث ایجاد انحراف انسان می شود

مراسم سوگواری شهادت حضرت امام رضا علیه‌السلام در حسینیه و مسجدسیدالشهدا علیه السلام شهر وردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۸۷
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام عبدالصمدکاظمی در این مراسم با تسلیت شهادت مظلومانه حضرت امام رضا علیه السلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امنیت و اقتدار کشور عزیزمان مرهون جانفشانی های شهدا، ایثارگران و فداکاری نیروهای مسلح، نظامی،انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و بسیجیان سرافراز است.

مسئول کانون تخصصی تبلیغ دینی خادمیاران رضوی شهرستان بن، افزود: فاصله گرفتن از قرآن کریم واهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام باعث می‌شود که انسان از راه حق منحرف شود ودرگروههای مختلفی قراربگیرد که هدفشان ضربه زدن به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

کارشناس مسایل مذهبی اظهار داشت: دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی، برای رسیدن به اهداف شوم خود ازهربهانه ای استفاده می‌کنند و با عوامل وابسته به غرب و آشوبگران باعث تخریب اموال عمومی، قتل، اغتشاش و نا آرامی در برخی از مناطق می شوند.

وی به لزوم داشتن بصیرت و تبعیت از ولایت اشاره کرد و گفت: بصیرت داشتن و  توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در عصر کنونی می‌تواند از چنین حوادثی جلوگیری کند و دشمنان را ناکام نماید.

حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: نیروهای مسلح چشم و چراغ مردم ایران هستند که با تمام توان از جان خود برای حفظ امنیت کشور جانفشانی می‌کنند و نباید هیچ فردی یا گروهی با سوء استفاده از نجابت حافظان امنیت به این عزیزان خدشه ای وارد کنند.

ارسال نظرات