خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:

توجه به معارف دینی و توسل به اهل بیت(ع) شاخص‌ترین ویژگی رزمندگان در دفاع مقدس بود

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: توجه به معارف دینی و توسل به اهل بیت (ع) شاخص‌ترین ویژگی رزمندگان در دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۴۵۹۴۹۹
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: معامله با خدا مهمترین عامل رستگاری رزمندگان در دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه همین معامله با خدا تمام محاسبات و معادلات دشمن را در هم کوبید، گفت: یکی از مولفه‌های خوب در دوران دفاع مقدس، ترکیب عقلانیت توأم با معنویت، ایثار و فداکاری همراه با از خودگذشتگی و باور عمیق و دقیق قلبی است که تنها رمز موفقیت ملت ایران در دوران دفاع مقدس و همه مراحل انقلاب بوده است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان افزود: این قدرت معنوی پایان‌ناپذیر خود امروز به ذخیره ارزشمند و تاریخی و به گنجینه بی پایان برای الگویابی و الگوگیری در شرایط کنونی و آینده کشور برای برون رفت از چالش‌ها و مشکلات داخلی و منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده است.

وی به مولفه‌های معنویت اشاره کرد و گفت: عالی‌ترین فضایل اخلاقی و معنوی در دفاع مقدس رقم خورد که از جمله این موارد می‌توان به تواضع، اخلاص، سحرخیزی و عبادت و مانوس شدن با قرآن، خودباوری، بی اعتنایی به زیورهای دنیوی، صبر، استقامت، شهادت‌طلبی، ولایت‌پذیری عالی از امامشان، خوش اخلاقی، داشتن روحیه اعتماد به نفس و توکل عمیق به خدا اشاره کرد.

مختاری با بیان اینکه توجه به معارف دینی و توسل به اهل بیت (ع) شاخص‌ترین ویژگی رزمندگان در دفاع مقدس بود، گفت: معارف دفاع مقدس به منزله گنجینه‌ای ارزشمند است که همواره می‌تواند برای ملت‌ها و جوامع اسلامی و به خصوصو نسل جوان و نوجوان ما الگو باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات