بیانیه رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن در محکومیت فتنه اخیر کشور

سالهاست که بخشی از ظرفیت نیروهای انتظامی صرف اجرای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر میشود. عده ای از منفعت طلبان با سوء استفاده از این حادثه با جریحه دار کردن افکار عمومی به انتفاد از اصل فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداخته اند.
کد خبر: ۹۴۵۹۵۱۵
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار دکتر علی توشه رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اغتشاشات اخیر را محکوم کرد. متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَلَا تَقْفُ مَا لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ کُلُّ أُولَٰئِکَ کَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا»  {اسراء،۳۶}

 «ﺁنجا که ﻋﻠﻢ و اطلاع دقیق ﻧﺪﺍﺭی موضع گیری ﻣﻜﻦ، ﺯﻳﺮﺍ ﮔﻮﺵ ﻭ ﭼﺸﻢ ﻭ ﺩﻝ ﻣﻮﺭﺩِ ﺑﺎﺯﺧﻮﺍﺳﺖ قرار می گیرند.»

سالهاست که بخشی از ظرفیت نیروهای انتظامی صرف اجرای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر میشود. عده ای از منفعت طلبان با سوء استفاده از این حادثه با  جریحه دار کردن افکار عمومی به انتفاد از اصل فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداخته اند بی شک این تفکر که نشئت گرفته از اردوگاه غربزده گان و بیغوله رو هاست چیزی جز از هم پاشیدگی ارکان اجتماعی عفیف جامعه در بر نخواهد داشت.

بی شک فتنه جاری نیز انتقام از شکوه و عظمت همایش چند ده میلیونی زیارت اربعین حسینی، ایستادگی، پیشرفت های علمی بخصوص در صنعت هسته ای، دستاوردهای راهبردی اخیر نظام و ملت ایران در عرصه‌های مختلف جهانی، ارتباط گسترده با همسایگان و گسترش دیپلماسی فعال منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، عضویت در سازمان شانگهای و بی خاصیت کردن تحریم و جنگ اقتصادی دشمن، اقتدار دفاعی و آمادگی اقدام متقابل همه‌جانبه و مأیوس‌کننده، انسجام و به‌هم‌پیوستگی مثال‌زدنی ملی با وجود تنوع‌های کم‌نظیر قومی و مذهبی، تغییر جغرافیای سیاسی به نفع جبهه ضد استکبار جهانی و تقویت جریان مقاومت در دنیا با نقش‌آفرینی مؤثر بوده که با بصیرت، بیداری و هوشمندی ملت بزرگ و پر افتخار ایران، نتیجه‌ای جز خفت و رسوایی در پی نداشته و شکست عبرت آموز دیگری را بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضد انقلاب و دشمنان ملت ایران اسلامی خواهد افزود.

مطالبه‌گری برای روشن شدن ماجرا حق همه ماست، اما قطعا خط قرمز در این مطالبه‌گری باید عدم همراهی با معاندان و مخالفان کشورمان و جلوگیری از موج سواری آنان  باشد.

لذا جامعه مهندسین صنعت و معدن کشور با گرامیداشت هفته مبارک بسیج، ضمن همدردی با خانواده مرحومه امینی و درخواست بررسی و برخورد قاطع و محکم با مسببین احتمالی و همچنین لجن پراکنان و ناشران اکاذیب که آرامش روانی جامعه را هدف قرار داده اند، حمایت همه جانبه خود را از اجرای قوانین و ضوابط اسلامی و قانونی در کشور اعلام میدارد.

سرهنگ پاسدار علی توشه

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور

انتهای پیام/

ارسال نظرات