دانشجویی دکتری گفت:رمز موفقیت من توکل به خدا وائمه معصومین بهمراه تلاش واداشتن هدف در آینده رمز موفقیت من بود.
کد خبر: ۹۴۵۹۵۲۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

محمد معین جنت علیپور در گفتگو با خبرنگار بسیج در رامسر گفت: نزدیک هشت سال که عضو فعال بسیج پایگاه مقاومت شهدای طلارسر از حوزه شهیدان رستگاری کتالم رامسر هستم.

این دانشجوی نخبه علمی رمز موفقیت خود را توکل به خدا وائمه معصومین به همراه تلاش و داشتن هدف در آینده عنوان کرد و افزود:ساعت مطالعه من بین ۸ تا ۹ ساعت بود. مطالعه من از ساعت ۸ صبح معمولا شروع می‌شد تا ۱۰/۳۰ شب و با استراحت‌های بین مطالعه، میانگین روزی ۸ تا ۹ ساعت مطالعه می‌کردم.

این دانشجویی رشته پزشکی به نقش خانواده در موفقیت خود اشاره و اضافه کرد:نقش خانواده در موفقیتم خیلی زیاد بود و از آنها تشکر می‌کنم. خانواده ام شرایطی را فراهم می‌کردند و خانه را آرام‌تر می‌کردند که من مطالعه داشته باشم و همراهی مستمر و پیگیر پدر وبه خصوص مادرم که نقش بسزایی در موفقیتم داشت و البته دعای خیر پدر و مادرم را نباید نادیده گرفت.

این دانشجوی بسیجی نخبه در پایان سخنان خود یادآور شد:دانش آموزان و به ویژه پشت کنکوری‌ها از وقت شان به نفع احسن استفاده کنند و تلاش و مطالعه شان را بیشتر کنندو رضایت پدرو مادر وبعد داشتن هدف وتلاش وکوشش با توکل بر خدا برای رسیدن به هدف به آن چه که می‌خواهند برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها