بیانیه امور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در حمایت از حریم حجاب و عفاف

امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای انزجار خود را از هنجارشکنی‌ها و اغتشاشات اخیر ابراز و حمایت خود را از حریم حجاب و عفاف و ارزش‌های دینی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۵۹۵۳۵
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

بیانیه امور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در حمایت از حریم حجاب و عفاف

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای انزجار خود را از هنجارشکنی‌ها و اغتشاشات اخیر ابراز و حمایت خود را از حریم حجاب و عفاف و ارزش‌های دینی اعلام کرد.

در متن این بیانیه با ذکر حدیثی از امام علی (ع) آمده است: "محفوظ بودن زن برای سلامتی او مفیدتر است و تجلی‌اش را بادوام‌تر می‌کند."

امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل اعلام کرد: اتفاقات روزهای اخیر در کشور عزیزمان ایران، یادآور کینه‌توزی‌های کهنه دشمنان قسم خورده این خاک و بوم است که یکی پس از دیگری نقش برآب می‌شود.

در این بیانیه آمده است: دشمنان دیروز و امروز ما با حمایت‌های پی در پی و بی‌قید و شرط از این تحرکات چند روزه کشورمان نشان دادند که سکه دروغگویی و حیله‌گری دو رو دارد و این دیوصفتان که تا دیروز سختگیرانه‌ترین تحریم‌ها را برای این مردم وضع کرده بودند حالا کاسه داغ‌تر از آش شده و در پی حمایت از مردم ایران هستند تا شاید این آزمودگان را بار دیگر در استعمار گذشته خود بازیابند.

به نوشته این بیانیه ، این دشمنان همچون گذشته خیالی باطل در سر می‌پرورانند چرا که جوانان ایران همیشه سرافراز به دستور ولی امرشان تا آخرین قطره خون از کیان جمهوری اسلامی ایران پاسداری کرده و نقشه شوم این دیوصفتان را خنثی خواهند کرد.

در این بیانیه افزوده شده است: دشمنان باید بدانند مردم ایران اسلامی با هر اختلاف سلیقه و حتی عقیده، زیر این پرچم سه رنگ که حاصل خون شهیدان مان است ایستاده و کام به ظاهر شیرینشان را با اتحاد و همدلی برای همیشه با مشت‌های گره کرده تلخ خواهیم کرد.

بانوان فعال فرهنگی، تبلیغی، اعضای نهضت پیشرفت بانوان و جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگی، دینی، مبلغات و هیات‌های مذهبی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کردند: تا پای جان بر سر عهد و پیمان با رهبر عزیزمان هستیم و این پرچم حسینی را زمین نگذاشته و با حفظ ارزش‌های دینی و رعایت حریم حجاب و عفاف، پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌ایم باشد که مورد عنایت حضرت ولی عصر (عج) قرار بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار