اجتماع رضویون در شهرستان فارسان ؛

محکومیت اهانت به مقدسات و حمایت از ماموران امنیتی

مردم شهرستان فارسان در پاسخ به هتک حرمت‌های اخیر به مقدسات و شعائر دینی و انقلابی و در حمایت از نیروی انتظامی و ماموران حریم امنیت به پا خواسته و اغتشاشگران را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۴۵۹۶۶۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال و بختیاری؛ مردم همیشه در صحنه شهرستان فارسان با در دست داشتن تصاویری از امامین انقلاب اسلامی و همچنین دست‌نوشته‌هایی با مضمون "ما تا آخر ایستاده‌ایم، مطیع امر رهبریم"،"پلیس قانون‌مدارتشکرتشکر"و"پلیس ستون اصلی امنیت کشوراست" انزجار خود را از حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت برخی عوامل به مقدسات ابراز کردند.

علاوه بر این مردم به‌صورت خودجوش با تقدیم گل به سربازان و فرماندهان نیروی انتظامی که درصدد حفظ نظم و امنیت این مراسم بودند، از آنان تشکر کرده و شعار "نیروی انتظامی، تشکر، تشکر" سر دادند.

حجت‌الاسلام محسن ملک پور در تجمع بزرگ رضویون با تسلیت ایام و شهادت امام رضا علیه السلام و تشکر از حضور مردمی گفت: عزیزان، حفظ امنیت جامعه و مردم از اهم واجبات است، اگر کسی با بیانش، با رفتارش، با عملش، این امنیت را به هم بزند و بی‌ثباتی برای جامعه و کشور به وجود بیاورد، خائن به ملت است.

امام جمعه فارسان به تغییرات نقطه مرزی تاجیکستان و قرقیزستان اشاره و بیان داشت: خوب می‌بینید که در همین روزها نقطه مرزی تاجیکستان و قرقیزستان در حال تغییراتی هستند که اگر انجام شود برای ما تبعاتی دارد و درگیری‌هایی هم بین آذربایجان و ارمنستان برقرار شد که آنجا هم باز این درگیری‌ها قسمتی از آن به ایران گرایش دارد.

وی اظهار داشت: برگشت همه این‌ها این است که رژیم غاصب صهیونیستی پای خودش را در آن منطقه محکم کند؛ و سلطه‌گری‌اش را به آن منطقه منتقل و مستحکم کند  بعد هم برای کشور مشکلاتی را فراهم کند، خب مردم باید نسبت به این موضوعات حساس باشند، ذهن‌ها را جای دیگر مشغول می‌کنند و کار خودشان را در جای دیگر انجام می‌دهند. این را باید دقت کرد.

امام‌جمعه فارسان گفت: امروز باید با اتحاد و یکپارچه از تمامیت، امنیت و استقلال کشور در مقابل دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنان ایستاد که تنها راه پیروزی بر همه دشمنان همان‌طور که سیدنا القائد فرمودند استقامت و مقاومت در مقابل دشمنان است.

وی به مسئله عفاف و حجاب اشاره داشت و تصریح کرد: مسئله حقوق بانوان و مسئله عفاف و حجاب، یکی از احکام نورانی اسلام است و فرصت‌طلبان و اصلاح‌طلبان و ضدانقلاب و خارج نشینان بدانند از اصل احکام الهی، ارزش‌های دینی، از قرآن و آموزه‌های مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که برای استقرار آن خون عزیزانمان را داده‌ایم و عقبه مجاهدت بیش از هزارساله مجاهدان را دارد کوتاه نمی‌آییم.

امام‌جمعه فارسان اظهار داشت: جالب است کسانی که نیروهای خودشان را مجبور می‌کنند که روسری به سر کنند می‌گویند حجاب را بردارید. حکومت‌هایی که کارنامه حکمرانی آن‌ها پر است از جنایاتی که در حق بانوان انجام داده‌اند و هنوز هم ادامه دارد دم از دفاع از حقوق زن ایرانی می‌زنند، حالا این‌ها داعیه‌دار حقوق بانوان شده‌اند؛ و احمق مزدور دیگری دائم مردم را مورد خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید ۸۰ میلیون نفر حجاب را نمی‌خواهند پس جمعیت میلیونی شهرهای مختلف که باحجاب بیرون می‌آیند و از ایران و ارزش‌های دینی دفاع می‌کنند چه کسانی هستند.

حجت‌الاسلام ملک پور بیان داشت: با تحریک احساسات بانوان و نوجوانان آنان را وارد میدان می‌کنند و با کشته سازی و تخریب و آسیب، برای کشور هزینه درست می‌کنند. خانواده‌ها مواظب فرزندانشان باشند که در این دام نیفتند،برای عقده‌گشایی و ضربه به انقلاب اسلامی و اسلام ناب هر چیزی را بهانه می‌کنند و الا دلشان برای احدی نسوخته است.

وی تصریح کرد: واقعاً برای روشن شدن ابعاد مسئله مرگ آن دخترخانم است که مسجد آتش می‌زنند و چادر از سر زنان می‌کشند و زن باردار را موردحمله قرار می‌دهند و قرآن و پرچم کشور و آمبولانس به آتش می‌کشند؟ برای اینکه حقیقت روشن شود باید این کارها را انجام داد؟

امام‌جمعه فارسان در پایان افزود: ضدانقلاب و معاندان و گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلبان و اغتشاش‌گران که به اموال و ناموس مردم اعتنایی ندارند و اربابان خارجی آنان بدانند که مردم، اصل مترقی ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی را که برای برپایی آن خون داده‌اند، آرمان‌ها و ارزش‌های الهی علی‌رغم مشکلات، قبول دارند و تا آخرین لحظه از آن دفاع خواهند کرد.

ارسال نظرات