سردار آزادی در گفتگو با بسیج:

انتقال پیام شهدا نقطه مقابل جنگ نرم دشمن است

ساری- مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه با اشاره به اینکه کنگره شهدا ظرفیتی برای بزرگداشت حماسه و انتقال پیام شهیدان به جامعه است گفت: پیام شهدا نقطه مقابل جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۹۴۵۹۶۶۷
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

خبرگزاری بسیج، سردار آزادی در حاشیه جلسه دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران درگفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه کنگره شهدا ظرفیتی برای بزرگداشت حماسه  و انتقال پیام شهیدان به جامعه است گفت: انتقال پیام شهدا نقطه مقابل جنگ نرم دشمن است.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه  با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن در تلاش برای ناامید کردن مردم است، افزود:، اما شهدا به ما یاد میدهند که نترسیم و به آینده امیدوار باشیم.

سردار آزادی با اعلام اینکه هر پنج سال یک بار کنگره‌های شهدا در  همه استان‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: در استان شهید پرور و سرافزار مازندران که نقش موثر در دفاع مقدس داشته ان شاءالله کنگره شهدا در سال ۱۴۰۳ برنامه ریز شده است.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه  با تاکید بر اینکه باید هر آنچه داریم را در طبق اخلاص گذاشته و برای شهدا کار کنیم، خاطرنشان کرد: باید با کار‌های مفهومی و با استفاده از ظرفیت‌های هنری در این کنگره کاری کنیم که کنگره شهدای مازندران در تراز سطح کشور و بین المللی رقم زده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها