مسئول سیاسی ناحیه بجستان:

امروز دشمن قدرت اصلی ایمان را در بستر فضای مجازی مورد حمله قرار داده است

مسئول سیاسی ناحیه بجستان گفت: انقلاب اسلامی،امانتی است که با تلاش ها و خون های پاک زیادی به دست امده است و امروز در این برهه زمانی حفظ این امانت به ما سپرده شده است.
کد خبر: ۹۴۵۹۶۸۰
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در نشست سیاسی که به مناسبت هفته دفاع در ناحیه بجستان برگزار شد مسئول سیاسی این ناحیه مطرح کرد. 

 

آنچه ضامن اصلی پیروزی در عملیات ها بود و مثل یک کوه پشت رزمندگان ایستاده بود قدرت ایمان رزمندگان بود و حاصل همه این رشادت ها و خون های پاک بود که باعث استمرار ولایت فقیه که همان ولایت رسول الله است شد و امروز این استمرار این ولایت امانتی است که به دست ما سپرده شده و ان شاءالله این ولایت برای سومین بار بعد از حضرت رسول (ص) و حضرت امیر(ص) به دست صاحب اصلیش امام زمان(عج) خواهد رسید. 

 

درویش افزود: امروز دشمن قدرت اصلی ایمان را در بستر فضای مجازی مورد حمله قرار داده و می خواهد تجربه خودش در رابطه با اندلس را بار دیگر در ایران تجربه کند. 

 

ستواندوم پاسدار مصطفی درویش افزود : به همین دلیل است که مقام معظم رهبری(حفظه الله) در مورد فضای مجازی می فرمایند:(اهمیت فضای مجازی به اهمیت انقلاب اسلامی است) چون در این بستر قدرت ایمان که اصلی ترین سلاح سربازان اسلام است مورد حمله دشمنان قرار می‌گیرد. 

 

وی ادامه داد : در این شرایط ما باید سلاح و ابزار مقابله با دشمن را در این میدان مجازی بشناسیم و خود را به آن مجهز کنیم. 

 

وی ادامه داد :‌ با گذشت زمان ابزار های جنگی نیز تغییر می‌کند مثلا در زمان حضرت رسول (ص) تیراندازی سوارکاری و شنا اهمیت داشت با گذشت زمان این موارد تبدیل به تفنگ توپ تانک شناور و موشک پهپاد و... شد 

 

درویش افزود: اکنون در کنار این ابزار ها باید خود را به سلاح های فضای مجازی که تبیین حقایق از طریق سواد رسانه و تولید محتوا هست مجهز کنیم ،امروز آموزش سواد رسانه و تولید محتوا هیچ تفاوتی با رفتن به میدان تیر و آموزش تیر اندازی شنا و سوار کاری در زمان حضرت رسول (ص) ندارد.

 

وی در پایان گفت : همان طور که حضرت داود با پرتاب یک سنگ جالوت را گشت و جنگی که جالوت با ساز برگ زیاد و لشکرکشی و هزینه های زیاد به دنبال پیروزی بود حضرت داود فقط با پرتاب یک سنگ که از روی ایمانش به خداوند بود جنگ را تمام و طالوت پیروز شد. 

 

و همان طور که شهید ابراهیم هادی با یک اذان خط دشمن بعثی را فتح کرد اگر با ایمان بخدا جهاد تبیین کنیم قطع به یقین پیروز میدان فضای مجازی که یکی از خرمشهر های پیش رو است ما خواهیم بود و ان شاءلله همین هم خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها