خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر خبر داد

افتتاح کارگاه‌های اشتغالزایی و منازل مسکونی محرومان در ملایر

همدان- مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر از افتتاح کارگاه‌های اشتغالزایی و منازل مسکونی محرومان در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۹۷۱۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حمیدرضا آقابیگی امروز در آیین افتتاح دو کارگاه اشتغالزایی، یک تعاونی و سه باب منزل مسکونی برای محرومان در شهرستان ملایر که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار کرد: یک کارگاه گلیم و قالیچه با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و یک کارگاه تولید سرامیک با پرداخت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از محل تبصره ۱۶ بسیج سازندگی افتتاح شد.

وی ادامه داد: همچنین یک تعاونی قلم‌زنی با ایجاد اشتغال برای ۵۰ نفر و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۶ بسیج سازندگی افتتاح شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر در ادامه از افتتاح دو واحد مسکونی برای نیازمندان که به همت خیرین و جهادگران بسیج سازندگی ساخته شده است، خبر داد و گفت: این منازل در خیابان ۱۶ متری طالقانی و محله نفت سیاه که جزء مناطق کم برخوردار شهر هستند، به بهره برداری رسیدند.

وی به طرح ساخت ۱۰۰ باب منزل مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان توسط جهادگران اشاره و خاطرنشان کرد: امروز یک واحد مسکونی از این طرح در شهرستان ملایر به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات