فرمانده سپاه استان البرز:

امنیت مردم، خط قرمز سپاه است

سردار حیدرنیاگفت: طی روزهایی که عده ای اراذل اوباش شهر را به آشوب کشیده بودند، بسیجیان در کنار نیروی انتظامی با دلاورمردی و رشادت، برای حفظ امنیت مردم که خط قرمز سپاه است، وارد میدان شدند.
کد خبر: ۹۴۵۹۷۴۵
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

امنیت مردم، خط قرمز ماست

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، استاندار، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان و فرمانده انتظامی البرز با خانواده شهید علی اصغر قورت بیگلو، بسیجی فعال کرجی که توسط اغتشاشگران به شهادت رسید، دیدار کردند.

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این دیدار با اشاره به مسئولیت پذیری و ازخودگذشتگی نیروهای پلیس و بسیجیان گفت: در بازدید از گردان ها، یک برادر بسیجی را دیدم که شب قبل از بازدید، با آجر ضربه ای به سر او وارد کرده بودند که 36 بخیه خورده بود و با قمه نیز به دستش آسیب زده بودند که تاندون آن پاره شده بود.

وی افزود: اما با وجود این شرایط جسمانی، شب بعد از حادثه در گردان حضور یافت و زمانی که از او پرسیدم که برای چه با این شرایط آمده است، پاسخ داد که زمان مأموریت است و نمی توانستم بخاطر چند بخیه، عقب بایستم و در این ماموریت شرکت نکنم. او و سایر نیروهایی که آسیب دیده بودند، با وجود مشکلاتی که داشتند اما باز هم پای این نظام و انقلاب ایستادند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اذعان کرد: ما به داشتن چنین بسیجیان و جوانانی افتخار می کنیم که شهید علی اصغر قورت بیگلو نیز یکی از آن هاست. طی روزهایی که عده ای اراذل اوباش شهر را به آشوب کشیده بودند، همین جوانان و بسیجیان در کنار نیروی انتظامی با دلاورمردی و رشادت، برای حفظ امنیت مردم که خط قرمز ماست، جان خود را کف دست گرفتند و وارد میدان شدند.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه البرز با وفاق و همدلی موجود میان تمامی مسئولین و مجموعه ها، در خاموش کردن فتنه و آشوب خوب عمل کرد، اظهار کرد: درست است که در این راه شهید دادیم اما این شهید، برگ زرینی در دفتر افتخارات ماست. تا زمانی که این نظام و انقلاب چنین فرزندانی دارد، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و آرزوی دستیابی به اهداف شوم خود را به گور خواهد برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار