خبرهای داغ:
محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور حفاظ و قراء برتر در رواق فاطمیه آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) نایین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۷۵۷
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " همزمان با هفته گرامیداشت دوران دفاع مقدس ، محفل انس با قرآن کریم با حضور حافظان و قاریان برتر در رواق فاطمیه آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) نایین برگزار شد.

در این محفل نورانی که به همت حوزه مقاومت بسیج آیت الله نایینی و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ، اداره تبلیغات اسلامی و دارالقرآن الکریم نایین اجرا گردید ،قاریان برجسته شهرستان با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، راز و نیاز و عبادات خالصانه رزمندگان اسلام در دوران 8 سال جنگ تحمیلی را زنده نگه داشتند.

سپس حجت الاسلام مهدی ربیعی ،ریاست اداره تبلیغات اسلامی نایین در سخنان کوتاهی در این محفل قرانی ضمن گرامیداشت دلاور مردی رزمندگان اسلام در نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس ، توهین و هتک حرمت جمعی آشوبگر و فتنه انگیز ، به ساحت مقدس قران کریم ، مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را محکوم نمود. 

 مهمان مدعو و قاری برجسته کشوری ،حجت الاسلام قربانیان آخرین قاری این محفل بود که با تلاوت زیبای خود از آیات پایانی سوره فتح و بخشی از ایات سوره شمس ، تحسین شرکت کنندگان در جلسه را به همراه داشت .

در پایان برنامه با اهداء جوایز و لوح تقدیر از قاریان حاضر ،تجلیل و تکریم بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها