به همت حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی بخش چاپشلو و با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه درگز، کمیته امداد امام خمینی (ره) و شهرداری و شورای شهر چاپشلو یک باب منزل مسکونی در طرح آیین پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در هفته دفاع مقدس در بخش چاپشلو افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۷۷۱
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم افتتاح منزل مسکونی با حضور فرماندار، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، شهردار و شورای شهر چاپشلو و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

لازم به ذکر است این منزل مسکونی به متراژ 65 متر مربع به همت حوزه مقاومت سلمان فارسی و با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه درگز، کمیته امداد امام خمینی (ره) و شهرداری و شورای شهر چاپشلو در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

این واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان تکمیل گردید که از این اعتبار مبلغ 150میلیون تومان توسط بسیج سازندگی سپاه درگز، 50 میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و 50 میلیون تومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأمین گردید.

همچنین گفتنی است کار ساخت و بنایی این منزل مسکونی را گروه های جهادی بسیج در اقدامی خودجوش و جهادی بر عهده گرفته بودند.

ضمنا از مدیریت شن شویی گلریز، برادران مرجانی که شن و ماسه رایگان جهت ساخت و تکمیل این منزل مسکونی اهداء کردند تقدیر و تشکر می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها