استاندار سمنان: نظام و دولت از انتقاد و حتی اعتراض استقبال می‌کنند

شاهرود_استاندار سمنان گفت: هم نظام و هم دولت از انتقاد و حتی اعتراض استقبال می‌کنند و مردم هرگز اجازه نخواهند داد عده‌ای با اغتشاش به ناامنی دامن بزنند.
کد خبر: ۹۴۵۹۷۷۳
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

استاندار سمنان: نظام و دولت از انتقاد و حتی اعتراض استقبال می‌کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در برنامه «میز خدمت» مدیران استان سمنان با تقدیر از تلاش مردم خونگرم استان در پذیرایی از زائران حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: دفاع مقتدرانه رئیس‌جمهور از حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب مباهات و افتخار است.
او بیان کرد: هم نظام و هم دولت از انتقاد و حتی اعتراض استقبال می‌کنند و مردم هرگز اجازه نخواهند داد عده‌ای با اغتشاش به بی‌نظمی و ناامنی اقدام کنند.
استاندار سمنان گفت: یکی از سیاست‌های دولت آیت‌الله رئیسی در کنار مردم و با مردم بودن است.
هاشمی بیان کرد: در یک سال گذشته، اتفاقات بسیار خوبی در استان سمنان رخ داده که یکی از آنها، سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان است.
او تصریح کرد: بالغ بر ۴۰ درصد از اعتبارات سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان در حوزه کشاورزی و با هدف افزایش بهره‌وری در این بخش هزینه می‌شود.
استاندار سمنان بیان کرد: افزایش مبلغ و میزان خرید گندم کشاورزان یکی از اقدامات بسیار خوب آیت‌الله رئیسی است.
هاشمی اضافه کرد: مسائل و موارد مطرح‌شده توسط مردم روستا‌های استان سمنان به همت مدیران استان بررسی و پیگیری خواهد شد.
استاندار سمنان امروز با حضور در شهرستان شاهرود و استقبال رسمی فرماندار شهرستان شاهرود و جمعی از مدیران شهرستان، برنامه «میز خدمت» مدیران استان سمنان را آغاز کرد.
سیدمحمدرضا هاشمی امروز در قالب میز خدمت و به‌اتفاق جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان با مردم ۶ روستای پشت بسطام دیدار و گفتگو خواهد داشت.
سی و ششمین برنامه میز خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره استاندار سمنان به همراه نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان با مردم شریف روستای گرجی در شهرستان شاهرود هم‌اکنون ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار