افتتاح منازل مسکونی دو خانواده شهدای مدافع حرم در گناوه

افتتاح و تحویل ۲ واحد مسکونی به خانواده های شهدای مدافع حرم در گناوه
کد خبر: ۹۴۵۹۷۷۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
افتتاح منازل مسکونی دو خانواده شهدای مدافع حرم در گناوه

به گزارش خبر نگاربسیج از گناوه فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این ایین با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امر دفاع را خالق یکتا در شیرازه ووجود هر انسانی گذاشته است.
سرادر علی رزمجو افرود: دفاع از مکتب اسلام ودین خدا در همه قشر‌ها وجود دارد ودر دفاع مقدس ودوران بعداز فاع مقدس به منصه ظهور رسیده است.
رزمجو ببان داشت: دفاع ازدین خدا و ایین وارزش‌ها در سراسر عالم و مردم همه کشور‌ها وجود دارد و ما شاهد دفاع جانانه مردافغانستان، یمن. عراق، سوریه وبسیاری از کشور‌ها در دفاع از حریم امامان و حرم هستیم.
سردار رزمجو با اشاره به وجود دوشهید مدافع حرم افغانی تبار ساکن در گناوه گفت: جوانان افغانی در صحنه‌های مبارزه با دشمن ودفاع از حرم بسیار با صلابت و شجاعت می‌جنگند وزبانزد می‌باشند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه خانواده‌های دوشهید مدافع حرم افغانستانی ساکن در گناوه مهمان عزیز و ارزشمندی می‌باشند که فاقد مسکن بوده اند؛ لذا تصمیم بر این شد که برای این عزیزان مسکن تهیه ودرراختیار انان قرار گرفته شود.
وی با تقدیر از تلاش‌های سردار سلامی در این زمینه و مردم شهرستان گناوه وهمچنین فرمانده سپاه این شهرستان و همه کسانی که در این زمبنه تلاش کرده اند: گفت: همه دست به دست هم دادیم وبا تلاش این دومنزل اماده شد که امروز تحویل این عزیزان شد.
فرماندار گناوه نبز گفت: مردم ایران اسلامی به واسطه اطاعت پذیری از ولایت ورهبری توانسته اند به این اقتدار امروزی دست یابند.
محمد تقی صفری افزود: در خت تنومند انقلاب اسلامی نیاز‌مند ابیاری می‌باشد و این شهدای عزیز در ایران اسلامی و‌شهر گناوه با اهدای جان خود این درخت تنومند را ابیاری می‌نمایند.
فرمانده سپاه گناوه نیز در این ایین با تقدیر از همه کسانی که در اهدا زمین و ساخت این واحد‌ها همکاری کرده ند تشکر کرد.
سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور گفت: نظام وانقلاب اسلامی ما در اوج افتخارات وپبروزی‌ها در همه صحنه‌ها در جهان کنونی است.
وی افزود: جوانان و‌مردمدبزرگ ایران اسلامی با تبعیت از ولایت عامل کسب این افتخارات می‌باشند
وی بیان داشت: بر ما واجب است که قدر این شهیدان و جوانان و خانواده‌های ان‌ها را بدانیم وتلاش کنیم منش، وروش زندگ انان برای نسل‌های امروزی وایندگان الگو شود.

ارسال نظرات