به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری شهرستان کازرون انجام شد

توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س)

همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری شهرستان کازرون ۲۰۰ پرس غذای گرم در مناطق کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۷۸۷
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری استان فارس،  مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه(س) اظهار داشت: با کمک مهندسین بسیجی و خیرین تعداد ‌۲۰۰ پرس غذای گرم در رزمایش مواسات و همدلی بین نیازمندان و خانواده های نیازمند و قشر کارگری شهرستان توزیع شد.

وی افزود: بعد از توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای کمک به نیازمندان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون فعالیت خود را در عرصه های مختلف آغاز کرده و تاکنون چندین رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه را اجرا نموده است.

مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون خاطر نشان کرد: اعضای بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون و خیرین به خوبی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و در این مسیر گام های ارزشمندی برداشتند.

مهندس شفیعی مواسات و همدلی را تجلی نوع دوستی و مهربانی ملت ایران دانست و یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا جهادگران پرتلاش بسیج مهندسین عمران کازرون با فعالیت های مختلف جهادی تا به امروز بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع نموده است.

ارسال نظرات