خبرهای داغ:
بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا در قدردانی از حضور مردم در محکومیت اغتشاش گران؛

هوشمندی و همدلی مردم باز هم نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

تبریز- در بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا در قدردانی از حضور مردم در محکومیت اغتشاش گران آمده است: هوشمندی و همدلی مردم فهیم کشورمان باز هم مثل همیشه این نقشه را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۹۴۵۹۸۰۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن این بیانیه آمده است؛

روزهای گذشته در جای، جای میهن اسلامی مان حوادث تلخی را شاهد بودیم، حوادثی که با برنامه ریزی دشمنان و با خیال خام براندازی نظام جمهوری اسلامی و باز هم به بهانه حمایت از زنان شکل گرفت و آذربایجانشرقی هم از این نا آرامی ها بی نصیب نماند.
ولی هوشمندی و همدلی مردم فهیم کشورمان باز هم مثل همیشه این نقشه را نقش بر آب کرد و مردم ولایت مدار و غیور آذربایجان شرقی نیز با هوشیاری و عدم همراهی با معاندان ثابت کردند که هرگز به دشمنان اجازه نخواهند داد که استقلال این سرزمین که با خون بهای هزاران شهید بدست آورده به دست معاندان و فریب خوردگان خدشه دار شود.
مردم آذربایجان شرقی با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز جمعه و مراسم تشییع پیکر پاک شهید امنیت حسین اجاقی در روز شنبه به دشمنان ثابت کردند که ملت ما پای انقلاب و اهداف آن ایستاده است و در روز رحلت رسول اکرم(ص) با اجتماع بزرگ امت محمد رسول الله(ص) قاطعانه حمایت خود را از جمهوری اسلامی اعلام کردند.
منت دار و خاک پای همه مردم فهیم آذربایجان هستیم و برخود وظیفه می دانیم از حضور با شکوه هم وطنانمان بخصوص بانوان عزیز قدردانی و تشکر کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها