خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در یادواره شهدا و آئین تجلیل از خانواده معظم شهدا؛
حجت الاسلام مجیدی با اشاره به تفسیر این ایه که خداوند فرمود؛ شهدا زنده هستند و در نزد خدا روزی می خوردند گفت: آن حیاتی که شهید دارد حیات صاحب اثری است که در دنیا و آخرت دارد اما دست کسی که به مرگی غیر شهادت دنیا را ترک می کند از دنیا کوتاه است.
کد خبر: ۹۴۵۹۸۲۷
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

 

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، یادواره شهدای سه روستای حسین اباد، ولی اباد و عصمت اباد شهرستان بویین زهرا و آئین تجلیل از خانواده معظم شهدا همزمان با دهه وقف در امامزاده ابراهیم(ع) روستای حسین اباد بویین زهرا با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان بویین زهرا و حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در این مراسم ضمن تبریک ماه ربیع و با اشاره به اعتقادات شیعیان نسبت به اصول دین بیان کرد: باور و اعتقاد جریان شیعه این است که با مرگ فرد، حیات مادی وی نیز به اتمام می رسد اما روحش در برزخ زنده و منتظر پاسخ است. لذا همگان زنده هستند.

وی با اشاره به تفسیر این ایه که خداوند فرمود؛ شهدا زنده هستند و در نزد خدا روزی می خوردند گفت: آن حیاتی که شهید دارد حیات صاحب اثری است که در دنیا و آخرت دارد اما دست کسی که به مرگی غیر شهادت دنیا را ترک می کند از دنیا کوتاه است.

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: وقتی پس از گذشت چهل سال، استخوان و پلاک شهیدی تفحص می شود و به خانواده باز می گردد و جامعه ای را متحول می کند، این بازگشت مصداق همان حیات اثرگذار است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در پایان گفت: اکنون وظیفه همه ماست که به برکت خون شهید نفس می کشیم در این جامعه اسلامی پایبند این نظام و انقلاب باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها