خبرهای داغ:
همدان-فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم در محکومیت فتنه اخیر دشمن تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۹۴۵۹۸۳۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پیامی از بصیرت و حضور پرشور و حماسی مردم همدان در محکومیت فتنه اخیر دشمن تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

تاریخ انقلاب اسلامی مملو از خباثت‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان قسم خورده خارجی و فریب‌خوردگان داخلی است که برای ضربه زدن به نظام و میهن اسلامی و دستیابی به اهداف و مقاصد شوم و شیطانی خود از هر فرصت و بهانه‌ای استفاده کرده‌اند.

بی شک فتنه جاری نیز که به بهانه یک حادثه و فوت خانم مهسا امینی اتفاق افتاد، شیوه دیگر دشمن برای حمله به ارزش‌ها و اعتقادات و باورهای ملتی است که همواره در برابر آنان قدعلم کرده و ایستاده است بنابراین با تمام توان وارد شده تا از ایستادگی، پیشرفت، موفقیت و دستاوردهای راهبردی اخیر نظام و ملت ایران در عرصه‌های مختلف انتقام بگیرد، اما بار دیگر با اراده آهنین و سد بصیرت مردم بیدار و همیشه در صحنه شکست خورد و خفت و رسوایی دیگری را برای خود رقم زد.

ما سبزپوشان سپاه انصارالحسین(ع) ضمن تقدیر از مردم فهیم استان همدان که با حضور حماسی و انقلابی خود وحدت و یکپارچگی خود را در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی به زیباترین شکل ممکن به منصه ظهور رساندند و فتنه‌گران و معاندان کشور را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند و دنیا را مبهوت عزمت و اقتدار خود کردند، اعلام می‌داریم که تا پای جان از جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و ولایت فقیه که میراث امام خمینی(ره) است، حمایت خواهیم کرد و تا آخرین قطره خون و آخرین نفس، پای ارزش‌های خود ایستاده‌ایم و در برابر کوچک‌ترین تعرض و جسارتی که امنیت و آرامش مردم را به خطر افکند، پاسخ دندان‌شکنی خواهیم داد.

همچنین ضمن ابراز همدردی با خانواده و وابستگان مرحومه مهسا امینی از قوه قضائیه درخواست داریم سران فتنه‌ و اغتشاشات اخیر را شناسایی و برخورد قاطعانه، عادلانه و عبرت‌آموز با آنان داشته باشد.

سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)

حجت‌الاسلام نجاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع)

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات