خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛  
سرهنگ برین عنوان کرد: ما در دوران های مختلف انقلاب و در عرصه های مختلف شهدایی تقدیم انقلاب کرده ایم. لذا دفاع همچنان باقی است و دفاع مقدس در عرصه جنگ نرم ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۵۹۸۸۷
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ حمزه برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم عصر شعر دفاع مقدس بیان کرد: در این چند روز اتفاقاتی افتاد و حوادث تلخی شکل گرفت که دشمنان ما احساس کردند فرصتی برای عرض اندام پیدا کردند و کور سوی امیدی برای خودشان متصور شدند که انقلاب اسلامی قابلیت این را دارد که دچار مشکل بشود و تلاطم در کشور ایجاد شود.

وی گفت: انقلابی که تجربه های گران سنگی را پشت سر گذاشته است دورانی که این انقلاب تک و تنها بود و به تنهایی به پشتوانه مردم و اتحاد و انسجام که در درون کشور و با رهبری پیامبرگونه حضرت امام (ره) در برابر همه دنیا ایستاد از رشادت مردیهای نوجوانان و مردان و زنان و همت و غیرت و جوانمردی رزمندگان اسلام توانست کشور را از چنگال شیاطین غرب و شرق و استکبار جهانی نجات دهد.

سرهنگ برین اظهار کرد: این تجربه و الگو بعنوان چراغ راه برای همه ما همچنان وجود دارد. انقلابی که روزهای سخت و تنهایی را پشت سر گذاشته است دیگر قطع و یقین امروزش شفاف و روشن است. به تعبیر مقام معظم رهبری، چهره پرافتخار پیش رو طی کردنش خیلی راحت تر است، سختی های دیروز را قطعا نخواهیم داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: این قماش خود فروخته، این قماش دست نشانده و این جمعیت واداده به وعده های پوشالی غرب و شرق چه فکر می کنند. کسانی که سالیان سال از بیت المال این مملکت خوردند به قدری که از سرریز این خوردن هایشان یک عده ارتزاق می کردند، امروز بی چشم ورویی می کنند و به وعده های پوشالی غرب دل بستند، چطور خودشان را راضی کردند این انقلاب با این حرکت ها می تواند اسیب ببیند.

وی افزود: اگر دیروز ۲۳۳ هزار شهید را در طول ۸ سال تقدیم انقلاب کردیم امروز میلیون ها جوان، مرد و زن اماده جانفشانی برای این انقلاب هستند و اگر دیروز برای تامین حداقل های امکانات دفاع از انقلاب دچار مشکل بودیم امروز توانمندی های نظامی و علمی به قدری است که کشورهای منطقه و فرامنطقه محتاج این قابلیت های انقلاب اسلامی هستند. 

این مقام نظامی در ادامه تصریح کرد: درست است انقلاب مماشات می کند و کوتاه می اید و صبوری می کند، درست است یک جاهایی بزرگی و بزرگواری می کند اما این صبوری حدی دارد. امروز از رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس شعر بگوییم، افتخار کنیم و بر خود ببالیم کسانی بودند که حرکتشان و اقدامشان و نقش افرینیشان در دوران دفاع مقدس ستودنی بود و باید تبدیل به یک اثار ماندگار بشود که شعر گویای این نقش افرینی این رزمندگان است.

سرهنگ برین در ادامه اضافه کرد: یک عده متاسفانه مسیر را به انحراف رفتند و در مسیر انحراف این ایثارگری، اقتدار و این ابهت و عزتی که انقلاب دارد هستند. ما قدردان زحمات دلسوزان انقلاب هستیم و خدا را شاکریم که همچنان سربازان این انقلاب وجود دارند که این رشادت و جانفشانی ها را ثبت کنند و دوما به خودمان متذکر می شویم که اگر بنا است این انقلاب مسیر خودش را طی کند نیاز به رزمنده زمان خودش دارد. اگر دیروز بهنام محمدی ها، بالازاده ها و فهمیده ها، سوال نکردند که فردای من چه خواهد شد، امروز که من از میز درس دل کندم، از خوشی های دنیا گذشتم و خودم را برای این انقلاب فدا کردم، فردا روز چه کسی پاسخ من را خواهد داد؟ حق و حقوق من چه خواهد شد؟ مزد و پاداش من را چه کسی خواهد داد؟ هیچ کدام از این رزمندگان این سوال را نکردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: بعضی ها برای اینکه هدایت یک تیم ورزشی را به عهده بگیرند که برای انقلاب حالا افتخاری بیافرینند یا نه میلیاردها دلار شرط می گذارند تا چه رتبه و‌امتیاز ،مقامی کسب کنند که بماند. 

اگر انقلاب بنا است مسیرش را طی کند که باید این اتفاق بیافتد، اگر قرار است ما هم ادامه دهنده آن راه باشیم باید شفاف بین خودمان و خدای خودمان تکلیف خودمان را روشن کنیم. ررمنده زمان خود هستیم یانه؟ 

سرهنگ برین با اشاره به اینکه ابزار جنگ باید متناسب با روز باشد بیان کرد: دشمن دیگر عرصه جنگش تک بعدی نیست.یک وقتی فکر می کردیم شهادت فقط در جنگ سخت تعریف شده است اما امروز شما می بینید که در ماجرای کرونا نیز ما شهید داده ایم و شهدای سلامت تقدیم انقلاب و سلامتی ملت شده اند.

وی افزود: در عرصه امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از ارزش های انقلاب هم شهید تقدیم کردیم. لذا نمی شود دیگر گفت؛ «در باغ شهادت را بستند». در باغ شهادت باز است اما بستگی به نوع نگاه ما دارد که ما برای انقلاب آماده جان فشانی هستیم یا نه؟ به آن اقتدار و روحیه پرصلابت شهید حججی در آن صحنه ای که در دست آن خونخواران داعش بود، بسیار بالیدیم اما هیچ به این نکته نیندیشیدیم که این شهید جوان چطور فرزند نوزاد خود و همسر جوان خود را رها کرد و هزاران کیلومتر در دوردست ها برای انقلاب جان فشانی کرد؟ اینها چیزهایی است که ما باید بسراییم و منتقل کنیم. حس دل کندن از دنیا و دل بستن به ارزش های والای انقلاب.

این مقام نظامی استان در ادامه عنوان کرد: خیلی برایمان سخت است یک عده گول خورده بیایند ابزار دست افراد معاند شوند و در جلوی چشمانمان توهین و ناسزا به ارزش های ما بدهند و همین سختی هاست که باعث می شود یک بسیجی نوجوان کم سن و سال را چندین شب پای کار دفاع از انقلاب بیاورد و فکر نکند که فردا روز چه اتفاق خواهد افتاد و خودش را به دل دشمن می زند.

وی اظهار کرد: البته که دشمن دارد کار خودش را می کند. دوستان ما و کسانی که دل در گرو انقلاب و امام دارند باید در این عرصه میدان داری کنند. بعد از چهل و دو سال از انقلاب چراغ دفاع از انقلاب و ارزش های انقلاب روشن است و خدا را شکر می کنیم اما دفاع مقدس تمام نشده است.

سرهنگ برین در پایان گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، «انقلاب تمام شدنی نیست و انقلاب سر جای خود است» هر روز ما انقلاب است و آرمان های انقلاب تغییر نکرده است. لذا هر روزمان دفاع مقدس است. دفاع مقدس، فقط دفاع از خاک‌ نبود. دفاع از ارزش های انقلاب بود. امروز دشمن، ارزش های انقلاب را نشانه گرفته و برای آن هزینه می کند و ابزار و امپراطوری رسانه در اختیارش است و ما باید ببینیم در کجای انقلاب ایستاده ایم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها