سردار قریشی در گفتگو با بسیج:

مردم ما پای انقلاب و دفاع از نظام ایستاده اند

ساری-سردار قریشی گفت: از ویژگی‌های دفاع مقدس این بود که مردم ما پای انقلاب و دفاع از نظام ایستاده اند.
کد خبر: ۹۴۵۹۸۹۵
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،یادواره شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی استان مازندران با محوریت شهید شاخص جامعه کارگری کشور شهید نوروز علی یزدانخواه، با حضور سردار قریشی  جانشین سازمان بسیج مستضعفین ، آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری ، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا  و خانواده معظم شهید یزدانخواده در شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

سردار قریشی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در فریدونکنار، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: از ویژگی های دفاع مقدس این بود که مردم ما پای انقلاب و دفاع از نظام ایستاده اند و جامعه کارگری هم مثل سایر اقشار پای دفاع از امنیت ایستادگی کردند.

جانشین سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه همه شهدا شاخص هستند اما  یک سری از شهدا از ویژگی های خاصی برخوردارند که ما انها را شهدای شاخص معرفی می کنم،افزود: شهید نوروز علی یزدانخواه ویژگی های منحصر بفرد داشته که برای اما اموزنده و عبرت آموز است.

سردار قرشی با یبان این مطلب که دوفرزند این شهید در دوران پیروزی انقلاب و دو فرزند دیگر آن در دفاع مقدس و در آزادسازی میهن اسلامی از دست بعثی ها شهید شدند، ادامه داد :خود شهید نوروز علی یزدانخواه در عملیات کربلای 4  به شهادت میرسد.و مادر این خانواده کوه صبر و استقامت است.

جانشین سازمان بسیج کشور با تاکید بر اینکه خانواده شهدای یزدانخواه برای ما الگو هستند اضافه کرد: ایران با وجود این شهدا توانست در مقابل توطئه دشمنان پیروز شود و امروز با اقتدار از منافع ملت دفاع کند.

سردار قریشی با بیان اینکه خانواده شهدا ساده زیست، بی آلایش و مخلص هستند، خاطرنشان کرد: باید قدردان و شاکر خانواده شهدا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها