خبرهای داغ:
همدان-فرمانده حوزه امام علی(ع) لالجین از افتتاح پروژه‌های اشتغالزایی و کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۹۹۰۴
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

فرشید کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به اینکه بسیج به عنوان پیشران موثر انقلاب اسلامی در همه مقاطع نقشی در پیشبرد انقلاب و اهداف انقلاب دارد، اظهار کرد: حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج در کنار تربیت نیروهای بسیجی، با توجه به نیازهای منطقه اقدام به توسعه فعالیت‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی کرده است.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و... برگزاری یادواره شهدا و ایستگاه‌های صلواتی، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت افزار، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری در سطح پایگاه‌ها و حوزه مقاومت به همت بسیجیان برگزار شده است.

فرمانده حوزه امام علی(ع) لالجین بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس با هدف اشتغالزایی، مراسم کلنگ‌زنی پروژه فروشگاه و کارگاه روستای گنج تپه با حضور فرمانده سپاه شهرستان بهار، بخشدار، فرمانده حوزه امام صادق (ع)، دهیار و شورای روستای گنج تپه در ۲٫۵طبقه به متراژ ۴۵۰ متر مربع انجام شد که به تا پایان سال با همت و پشتکار بسیجیان افتتاح می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کارگاه اقتصاد مقاومتی تولید قالب‌های گچی سفال با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰میلیون تومان و اشتغالزایی برای ۱۵نفر به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت حوزه امام علی(ع) در لالجین با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

کریمی با اشاره به تحکیم و انسجام بسیجیان خواهر در لالجین گفت: حوزه مقاومت خواهران حضرت رقیه(س) با حضور فرمانده سپاه شهرستان، شورای شهر، فرمانده گردان‌های بیت المقدس لالجین و مهاجران و تعدادی از بسیجیان در مهاجران افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات