دشمنان این انقلاب و نظام فقط هدفشان براندازی نظام جمهوری اسلامی است

اربابی گفت: فرزندان این انقلاب، بسیجی ها، نیروهای مسلح و نخبگان همسو با انقلاب و نظام هوشیارند و هیچ گاه اجازه نخواهند داد پرچم کشور به دست نا اهلان بیفتد.
کد خبر: ۹۴۵۹۹۳۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،  نشست سیاسی و بصیرتی با همت حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات شهرستان نیکشهر ببرگزار شد.


حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در این نشست که در سالن اجتماعات سپاه شهرستان برگزار شد گفت: ماباید قدردان امنیتی که در کشورمان وجوددارد باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که مردم کشورهایی مانند یمن و افغانستان قدر امنیت را میدانند، افزود: آمریکا و انگلیس جنگ را در یمن شروع کردند و نزدیک هفتادسال است که امنیت را از آنان سلب کرده اند، به همین خاطر اگر شما دیدید که یک گروهکی به نام داعش در سوریه قد علم کرد فقط میخواست ریشه اسلام را بخشکاند.

وی با اشاره به این مطلب که دشمن ازهر طریقی و هر مکرو حیله ای دارد استفاده میکند که جنگ رابه کشورما وارد کند، افزود: رزمندگان ما به سوریه و عراق رفتندوجنگیدن تا داعش و دشمن وارد خاک کشورمان نشود.

حجت الاسلام اربابی ادامه داد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند اگر رزمندگان ما نمی رفتند در عراق و سوریه در مقابل دشمنان نمی ایستادند، امروز ما باید درکوچه و خیابان ها با دشمنان خودمان می جنگیدیم.

این مسئول بیان کرد: اخیرا یک سری افراد درکشورمان که دست پرورده آمریکا و اسرائیل هستند، دارند در کشو ما مشکلاتی رابه وجود می آورند، مهسا امینی بهانه است، چرا برای شهیدانی که درمرزها شهید شدند و برای کشورشان جان دادند، هشتک نمی‌زنند؟.

وی تبیین کرد: افرادی مانند سلبریتی ها که سر سفره همین نظام و به پشتوانه همین مردم، به جاهایی رسیدند، الان بلای جان این نظام شده اند. چرا این افراد خط خود را از کسانی که قرآن راپاره کرده و به آتش کشیدند جدا نکردند وفقط به دفاع ازمهسا امینی برخواستند؟.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان این انقلاب و نظام فقط هدفشان براندازی نظام جمهوری اسلامی است. ولی فرزندان این انقلاب، بسیجی ها، ونیروهای مسلح ونخبگان همسو با انقلاب ونظام هوشیارندوهیچ گاه اجازه نخواهند دادپرچم کشور به دست نااهلان بیفتد.

ارسال نظرات