نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

فتح قله های بلند در گرو الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت در همه بخش های جامعه است

آیت الله دری نجف آبادی گفت:ملت ایران در پیچ بزرگ تاریخی با فرهنگ ‌ایثار و شهادت موفقیت های بزرگ را کسب خواهد کرد و فتح قله های بلند در گرو الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن در همه بخش های جامعه است.
کد خبر: ۹۴۵۹۹۵۱
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صبح امروز در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مسئولیت در بنیاد شهید از اهمیت بسیاری برخوردار است چراکه خانواده معظم شهدا نور چشم ملت ایران و پیگیری مطالبات و دغدغه های آنها جزء اولویت های مهم است.

دری نجف آبادی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی جریان عظیم ایثار و شهادت در کشور شتابنده در حال حرکت است و برکات بسیار فراوانی برای ملت و نظام اسلامی دارد و این جریان همواره باید در کشور جاری باشد تا ملت به قله های بلند دست پیدا کند.

وی ادامه داد: امروز پرچم داری جریان عظیم‌ ایثار و شهادت بر دستان پر کفایت مقام معظم رهبری است و این پرچم از امام خمینی(ره) به ملت رسیده و این جریان عظیم برگرفته از نهضت عاشورا و امام حسین(ع) است و همچنان در کشور ادامه خواهد داشت.

امام جمعه اراک افزود: پرچم ایثار و شهادت ضامن سربلندی و عزت ملت ایران و پیشرفت نظام اسلامی در گرو برافراشته ماندن این پرچم در همه بخش ها است و ملتی که شهادت داشته باشد تسلیم و شکست برای آن بی معنا خواهد بود و توطئه های دشمن نمی تواند بر این ملت اثرگذار باشد.

دری نجف آبادی گفت: ارادت ویژه ملت ایران به شهدا و جریان ایثار و شهادت نشان از زنده بودن فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی در جامعه دارد و جریان ایثار و شهادت همواره باید در جامعه زنده و پویا بماند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به فرهنگ نجات بخش و ارزشمند ایثار و شهادت است و در این راستا جنگ شناختی و توطئه علیه جوانان را در دستور کار گذاشته است.

وی ادامه داد: ملت ایران در پیچ بزرگ تاریخی با فرهنگ ‌ایثار و شهادت موفقیت های بزرگ را کسب خواهد کرد و فتح قله های بلند در گرو الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن در همه بخش های جامعه است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه شهدا الگوهای واقعی و الهام بخش هستند باید به خوبی برای نسل جوان معرفی شوند بیان کرد: امروز نسل جوان و نوجوان جامعه نیازمند معرفی و تبیین سیره شهدا است.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: ترویج و تزریق فرهنگ ایثار و شهادت در بخش‌های مختلف جامعه باید گسترش پیدا کند و لازم است بنیاد شهید به کمک همه دستگاه‌ها در این راستا گام‌های بلندی بردارد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار