فرمانده سپاه شازند خبر داد:

چهاردهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان شازند برگزتر می شود

سرهنگ پاسدار رشید اکبری گفت: چهاردهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان شازند با حضور مسئولان و جمعی از نخبگان بسیجی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۵۹۹۶۶
|
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده سپاه شازند  از برگزاری چهاردهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان شازند خبر داد و گفت: چهاردهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان شازند با حضور مسئولان شهرستان و جمعی از نخبگان بسیجی با سخنرانی دکتر رمضانی فرماندار شهرستان شازند برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شازند سرهنگ پاسدار رشید اکبری در خصوص این مجمع بیان کرد: مجمع بسیجیان شهرستان سالانه پس از برگزاری کارگروه ها و جلسات هیئت رئیسه و بررسی طرح های پیشنهادی بسیجیان که در گروه ها مورد اندیشه ورزی قرار گرفته مطرح خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در این اجلاسیه دو طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت که یک طرح آموزشهای منجر به اشتغال توسط کارگروه آموزش و تحقیقات و فن آوری خواهد بود و دیگر طرح، طرح خود مراقبتی به روش کارگاهی به مادران در پیشگیری از دادن خودسرانه دارو به فرزندان خواهد بود.

سرهنگ اکبری در پایان خاطر نشان کرد: به بهترین طرح های پیشنهادی بسیجیان به صحن علنی مجمع پس از رای گیری جوایزی اهدا خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار