برگزاری شیفت ایثار در بیش از۵۳ واحد تولیدی سیستان و بلوچستان

سرهنگ قورزایی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس کارگران بسیجی با تفکر انقلابی و روحیه جهادی در 5 شهرستان از استان سیستان و بلوچستان در بیش از 53 واحدتولیدی اقدام به اجرای 760 نفر ساعت کار مازاد از ساعت اداری کردند.
کد خبر: ۹۴۵۹۹۹۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

سرهنگ پاسدارمحمد قورزایی، مدیر سازمان بسیح کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتوگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدا قشر کارگری در استان گفت: رزمایش شیفت ایثار به رونق تولید منجر می شود، این رزمایش با هدف کاهش مشکلات تولیدکنندگان و تقویت تولید داخلی همچنان در استان پهناور سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.

وی از کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی نام برد که این قشر نقش بسزایی در تحقق منویات مقام معظم رهبری به خصوص شعار سال داشته و رونق تولید و پیشرفت کشور، مدیون آنها است، افزود: امسال همزمان به هفته دفاع مقدس این قشر زحمتکش با تفکر انقلابی و روحیه جهادی اقدام به اجرای ۷۶۰ نفر ساعت کار مازاد از ساعت اداری کردند.  

سرهنگ قورزایی بیان کرد: اجرای طرح شیفت ایثار یکی از برنامه‌های مهم بسیج کارگری است، کارگران در این طرح یک شیفت کاری را بدون دریافت دستمزد به خدمت فعالیت کرده و درآمد حاصل از آن را به افراد نیازمند و پویایی چرخ واحدهای تولیدی اختصاص می دهند.

مدیر سازمان بسیح کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همزمان با هفته دفاع مقدس و در ادامه سلسله رزمایش‌های خدمات‌رسانی ویژه بسیج کارگری با محوریت "شیفت ایثارگر" در سطح استان این رزمایش در بیش از۵۳ واحد تولیدی در شهرستان های چابهار، کنارک، ایرانشهر، خاش و زاهدان اجرا و کارگران مشغول به ارائه خدمت بی منت به همنوعان خود شدند.
 

این مسئول تصریح کرد: از آنجایی که یکی از اهداف دشمن مایوس کردن مردم و خاموشی چرخ واحدهای تولیدی است، کارگران بسیجی با حضور پویا و فعال خود در جبهه اقتصادی توطئه شوم دشمنان را نقش برآب و خنثی کرده و همچون دوران دفاع مقدس مانع از تحقق اهداف شوم دمشنان خواهند شد.

ارسال نظرات