خبرهای داغ:
سردار آبنوش عنوان کرد: شرایط فعلی کشور، در واقع مقابله در جنگ نرم با دشمنان است و هرگونه مقابله با آن دفاع مقدس نام دارد و فعالیت خانم ها در نقش مادر، همسر و نگهداری امورات خانه، خط مقدم زنان در دفاع مقدس کنونی است.
کد خبر: ۹۴۶۰۰۲۳
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

قزوین_ به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت حوزه بسیج خواهران کوثر با سخنرانی سردار آبنوش در سالن شهید آوینی شهر الوند برگزار گردید

در این مراسم سردار آبنوش از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی با اشاره به نقش مادران در تربیت فرزندان بیان کرد: مادران در دوران دفاع مقدس با تبعیت از الگوهای برجسته دینی همچون حضرت زهرا و حضرت زینب توانستند نسلی را پرورش دهند که حماسه های ماندگاری را در هشت سال جنگ تحمیلی بیافرینند.

وی یکی از ابزارهای دشمن در شرایط کنونی را فضای مجازی دانست و ضمن تأکید به شناخت آسیب ها و‌ تهدیدهای این فضا به نظارت والدین خصوصا مادران علی رغم وجود قوانین و دستورالعمل های موجود در ارگان ها و سازمان های ذیربط پرداخت.

سردار آبنوش در ادامه افزود: شرایط ناگواری که اخیرا در کشور اتفاق افتاد، گوشه ای از تحرکات دشمن در تاثیرگذاری و تاثیرپذیری عده ای معدود از فرزندان این سرزمین در فضای مجازی را نشان می دهد و راه حل برون رفت از این معضل، بازگرداندن حس اعتماد در میان اعضای خانواده خصوصا والدین با فرزندان است. 

سردار آبنوش علت نامگذاری هشت سال جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس، وجود اعتقاد در میان رزمنده ها عنوان کرد و و افزود: گاها در جنگ فرصت هایی به وجود می آمد که می توانستیم دشمن را بکشیم اما اعتقاد ما باعث پیشگیری از این موضوع می شد در صورتی که دشمن بدون هیچ ملاحظه ای اقدام به کشتن نیروهای ما می کرد.‌به همین دلیل هم شهدای ما الگو هستند.

رزمنده دوران دفاع مقدس در پایان گفت: شرایط فعلی کشور، در واقع مقابله در جنگ نرم با دشمنان است و هرگونه مقابله با آن دفاع مقدس نام دارد و فعالیت خانم ها در نقش مادر، همسر و نگهداری امورات خانه، خط مقدم زنان در دفاع مقدس کنونی است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها