خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسنی:

سربازان در دوران خدمت از فرصت‌ها بیشترین استفاده را داشته باشند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: سربازان باید در دوران خدمت از فرصت‌ها بیشترین استفاده را داشته باشند که یکی از مهمترین فرصت‌های ایجاد شده کلاس‌های مهارت آموزی است.
کد خبر: ۹۴۶۰۰۶۰
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی حسنی در جلسه اخوت سربازان که با مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: اگر نیت سرباز در دوران خدمتش رضایت خداوند باشد برایش ثواب نوشته می‌شود.

وی گفت: سربازان باید در دوران خدمت از فرصت‌ها بیشترین استفاده را داشته باشند که یکی از مهمترین فرصت‌های ایجاد شده کلاس‌های مهارت آموزی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان افزود: هدف از تشکیل این کلاس‌ها آموزش حداقل یک حرفه به سربازان است تا بعد از خدمت سربازی بتوانند در این زمينه به کسب درآمد بپردازند.

وی گفت: دوران سربازی دوران تجربه زندگی مشکل است که باعث افزایش صبر و تحمل او می‌شود و در واقع سربازان عزیز ما می‌آموزند با کمترین امکانات زندگی کنند و قناعت داشته باشند.

حسنی افزود: خدمت سربازی تمرین قانون‌گرایی است و باعث نهادینه شدن نظم در زندگی فرد می‌شود و حس مسئولیت‌پذیری را در او افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در کلاس‌های عقیدتی برای سربازان الزامی بوده و از جمله ملاک‌های اصلی به هنگام ترخیص سربازان به شما می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات