خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سردار افروزی عنوان کرد: استکبار به طور کامل متوجه شده است که توان رویارویی مستقیم و نظامی را با ملت ایران ندارد. لذا عاجزانه دست به دامان فضای مجازی و منحرف کردن اذهان نوجوانان و جوانان شده است. به آمرین و عاملین این اتفاقات اعلام می کنیم که کوچکترین اقدامی را علیه انقلاب و مردم عزیز بر نمی تابیم.
کد خبر: ۹۴۶۰۰۶۸
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس در یادواره شهدای جنوب شهر قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همرزمان شهید خویش بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری این گونه برنامه ها و زنده نگهداشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست و امروزه این مهم برای همه ی ما تکلیف الهی است.

وی خاطر نشان کرد: جنگ به ذات خود پسندیده نیست اما جنگ ما برای حفظ نظام اسلامی و جنگ حق و باطل بود و به فرمایش امام خمینی(ره) حفظ نظام اسلامی از حفظ جان امام معصوم واجب تر است و همان طور که در ماجرای کربلا و عاشورا می بینیم امام حسین(ع) و خانواده و عزیزان خود فدا شدند تا اسلام زنده بماند.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه عنوان کرد: جنگ در حالی به ما تحمیل شد که اغلب مناطق کشور درگیر بود و ما طوری قاطعانه عمل کردیم که دشمن را مجبور به عقب نشینی کردیم. امروز شرایط تغییر کرده است و ملت ایران به دشمن خبیث اجازه ذره ای نفوذ و به کارگیری عناصر خود فروخته داخلی را نخواهد داد.

وی با اشاره به خصوصیات استثنایی دفاع مقدس که همچنان ادامه دارد تصریح کرد: نصرت الهی و رمز و وعده پیروزی الهی«ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم»، آرمان خواهی و دفاع همه جانبه و با اعتقاد از تمامیت ارضی کشور، فرماندهان با ایمان و جوان و مستعد، حضور روحانیون در کنار رزمندگان، رهبری عالمانه و حکیمانه از شاخصه های دفاع مقدس است.

سردار افروزی در پایان با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: استکبار به طور کامل متوجه شده است که توان رویارویی مستقیم و نظامی را با ملت ایران ندارد. لذا عاجزانه دست به دامان فضای مجازی و منحرف کردن اذهان نوجوانان و جوانان شده است و این قشر را به خیابان ها کشاند. البته صف اغتشاشگران را از مردم جدا می دانیم و به آمرین و عاملین این اتفاقات اعلام می کنیم که کوچکترین اقدامی را علیه انقلاب و مردم عزیز بر نمی تابیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها