خبرهای داغ:
رزمنده دوران دفاع مقدس:

تلاش دشمن، تخریب جایگاه و از بین بردن تقدس زن ایرانی است

سردار آبنوش گفت: سال ۷۸ در لایحه بودجه آمریکا یک لایحه اضافه شد تحت عنوان ترویج دموکراسی در ایران. به این معنا که در ایران امام حسین زدایی کنند و از سال ۷۸ شبکه های معاند، تمام تمرکز و نفوذ خود را روی مادر خانواده گذاشتند و تمام تلاش خود را کردند که حرمت و تقدس مادران را از بین ببرند.
کد خبر: ۹۴۶۰۰۷۵
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم آبروی محله باحضور سردار آبنوش رزمنده دوران دفاع مقدس، مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امورخیریه شهرستان البرز، خانواده شهدا و مسئولین شهری، نظامی و انتظامی، بسیجیان و جمع کثیری از شهروندان ولایتمدار شهر بیدستان برگزار شد. 

سردار آبنوش در این مراسم بیان کرد: شهید بیژن کاظمی در این محله برای خانواده و محله خود افتخار آفرید همچنان که همه شهدا افتخارآفرین هستند.

وی گفت: بسیاری از تاریخ خبر ندارند. علت لغزش نوجوانان توسط شیطان صفتان آن سوی آبی، اطلاع نداشتن و نخواندن تاریخ است.

رزمنده دفاع مقدس عنوان کرد: در ساختمان پنتاگون آمریکا به تعداد ۲۰۰ کشور جهان میز قرار دارد تا رصد کنند اقداماتی که در کشورها انجام می گیرد به نفع آمریکا می باشد یا خیر که یک میز و پر کارشناس ترین میز، متعلق به ایران است.

وی افزود: تصمبمات ترور، کومله، منافقین، حتی ۸ سال جنگ تحمیلی، تحریم و تمام ضربه هایی که به ایران زده شد پشت ان میز گرفته شده است‌.

سردار آبنوش ادامه داد: باید سرمایه های خود را بشناسیم. بعد از ۸ سال جنگ در سال ۶۹ آنها در بهت ماندند که نه تنها ایران ازبین نرفت و تجزیه نشد بلکه قویتر شد و حتی بسیج از دل این جنگ متولد شد.

رزمنده دفاع مقدس یادآور شد: برای آنها سوال بود که چرا و چگونه ایران از بین نرفت و در این میز شروع به بررسی این سوال کردند و بیان کردند که علت پیروزی ایران، تعصب، تلاش و غیرت نبوده و با کمک برخی خودباختگان به کشور ورود کرده و با دیدن عزاداری های منسجم ماه محرم و صفر، بعد از سال ها به پاسخ معمایشان رسیدند.

سردار آبنوش تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانش متوجه شدند که در ایران فقط نام‌حسین(ع) می درخشد بیان کردند که سرمایه اصلی ایران، امام حسین(ع) است و عزت، اقتدار، صلاح و رمز پیروزی ایران فقط حسین(ع) است.

وی درادامه یادآور شد: سال ۷۸ در لایحه بودجه آمریکا یک لایحه اضافه شد تحت عنوان ترویج دموکراسی در ایران. به این معنا که در ایران امام حسین زدایی کنند و از سال ۷۸ شبکه های معاند، فعالیت خود را شروع کردند و تمام تمرکز و نفوذ را روی مادر خانواده گذاشتند. زیرا می دانستند از دامن مادر پاک و با عفت و باحیا است که شهید پرورش داده می شود و تمام تلاش خود را کردند که حرمت و تقدس مادران را از بین ببرند.  

گفتنی است در پایان مراسم ازخانواده شهید والامقام بیژن کاظمی تقدیر بعمل آمد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار