خبرهای داغ:
رابط حوزه نمایندگی حوزه کوثرالنبی(س) همدان خبر داد

اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با هدف تبیین سیره شهدا

همدان-رابط حوزه نمایندگی حوزه کوثرالنبی(س) همدان از اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با هدف تبیین سیره شهدا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۰۱۰۴
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴

اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با هدف تبیین سیره شهدا

پریسا حمیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت بسیجیان‌ حوزه مقاومت بسیج کوثرالنبی(س) برنامه‌های متنوعی با هدف تبیین سیره شهدا برگزار شده است.

وی گفت: مهمترین و تاثیرگذارترین این برنامه‌ها برگزاری نشست‌های بصیرتی با حضور سخنرانان مجرب و کشوری است که با توجه به شرایط امروز جامعه برای بسیجیان بسیار مفید بوده است.

رابط حوزه نمایندگی حوزه کوثرالنبی(س) همدان با تأکید بر جهاد تبیین توسط نیروهای انقلابی گفت: در زمان فتنه حق و باطل با هم ممزوج می‌شود به طوری که تشخیص آنها از یکدیگر بسیار دشوار است.

وی بیان کرد: بنا به فرمایش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هفته‌ دفاع مقدس، نیکوترین و مناسب‌ترین زمان برای بزرگداشت یاد و نام شهیدان عزیز و شنیدن پیام آنان است.

حمیدی انقلابی بودن و انقلابی ماندن را در این زمان بسیار مهم و دشوار بیان کرد و گفت: با توجه به اتفاقات اخیر درکشور باید با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب به دشمنان کشور ثابت کنیم ما تا آخرین قطره خون خود پای انقلاب اسلامی خواهیم ماند.

وی در پایان افزود: اتفاقات اخیر باعث نمی‌شود که مردم ما دست از آرمان‌های خود بردارند؛ همه ما باید برای دفاع از انقلاب و نظام مقدّس جمهوری اسلامی همراه و همدل و ادامه دهنده راه شهدای والا مقام باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات