خبرهای داغ:
فرمانده دوران دفاع مقدس؛  

مدیریت جهادی، راهگشای مسیر موفقیت ایران در عرصه های مختلف است

فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در هر جایی از کشور مدیریت جهادی و تخصص همراه بود ایران موفقیت بی نظیری کسب کرد و اصرار رهبر انقلاب بر مدیریت جهادی نشات گرفته بر سیره انبیا و اولیاست.
کد خبر: ۹۴۶۰۱۴۵
|
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار سالار آبنوش از فرماندهان دوران دفاع مقدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان شرکت لوازم خانگی پارس بیان کرد: مردم عزیز رفتار حاکمیت را در قبل از انقلاب ببینید، آمارهای متفاوتی از صادرات نفت ارائه می شود که ۲میلیون بشکه نفت صادر می شد، اغلب مردم در فقر و بدبختی دست و پا می زدند، غربی ها حیثیت مردم ایران را لگدمال می کردند و از دولت به خاطر حضور در ایران حق توحش می گرفتند که خود رژیم پذیرفته بود و اسناد آن موجود است.

وی تصریح کرد: اگر در همین قزوین یک پسر بچه به سگ آمریکایی سنگ می زد باید در دادگاه آمریکایی محاکمه می شد در مقابل اگر سرباز آمریکا یا شهروندان آنها عالی ترین مقام را در کشور هدف قرار می داد کسی حق محاکمه و مطالبه نداشت، امروز به برکت انقلاب اسلامی هیمنه ابرقدرت ها را در هم شکستیم و احدی جرات ندارد علیه کشور رفتار استعماری و برداری داشته باشد.

سردار آبنوش افزود: در دفاع مقدس هیمنه ابرقدرتها را در هم شکستیم و امروز یکی از مسئولان وزارت خارجه فرانسه می گوید در جهان هر تصمیمی لحاظ گردد نمی شود نظر ایران را نادیده گرفت. انقلاب اسلامی چنین جایگاهی به ما داده است که زمانی حق توحش از کشور می گرفتند و امروز بدون ایران نمی توانند کاری انجام دهند. اعتراف دشمنان به قدرت ایران در طول تاریخ یکصد ساله سابقه نداشته است.

فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در هر جایی از کشور مدیریت جهادی و تخصص همراه بود ایران موفقیت بی نظیری کسب کرد و اصرار رهبر انقلاب بر مدیریت جهادی نشات گرفته از سیره انبیا و اولیاست. شبکه های خارجی و برخی در داخل کشور دائما سیاه نمایی می کنند و بذر ناامیدی در بین مردم و جوانان می کارند تا بین مردم و انقلاب فاصله بیندازند.

وی تصریح کرد: برای تبدیل شدن به قدرت جهانی نیازمند چهار مولفه هستیم که با دستان توانمند نیروهای مومن و انقلابی در سه حوزه جزو قدرت های دنیا هستیم. باید در چهار مولفه که نیاز اساسی یک کشور است درون زا باشد و منشا قدرت از دیگران نباشد.

سردار آبنوش افزود: مولفه اول سیاست و سیاست ورزی بوده که حاکمیت بتواند در حوزه های مختلف برای کشور تصمیم مستقل بگیرد و دیگران نتوانند به وی القا کنند. وقتی آمریکا اعتراف می کند بیش از ۸ تریلیون دلار برای مقابله با ایران هزینه کردند اما موفق نشده است بدانید کار بزرگی کردید این میزان تحمیل هزینه به آمریکا یعنی ۱۳۵ سال روزی ۳ میلیون بشکه نفت با قیمت بشکه ای ۹۰دلار به فروش برسد، قدرت ایران در حوزه سیاست درون زاست و از رابطه مستحکم بین مردم و دولت به وجود آمده است.

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: مولفه دوم قدرت، منشا قدرت است که درون زا باشد و منبعث از دیگران در حاکمیت لحاظ نشود، به اعتراف دوست و دشمن در ایران مبدا و منشا قدرت سیاسی درون زاست و از هیچ قدرت خارجی تابع پذیری ندارد هرچند در ۸سال گذشته دولت ضعیف بر کشور حاکم شد و رفتاری دور از شان دولت انقلابی بر کشور به نمایش گذاشت. امروز سید انقلابی با تمام قدرت در حال کار کردن است و باید در این عرصه همراهی صورت گیرد.

سردار آبنوش در ادامه با اشاره به درون زا بودن قدرت کشور گفت: به شواهد مدارک و اسناد موجود ۹۸ کشور با انقلاب جنگیدند و سرنگ و چسب زخم به کشور نمی دادند، آقای بازرگان را در تلویزیون آوردند گفتند؛ عراق قصد حمله به ایران را دارد چه تصمیمی دارید؟ ایشان گفت ما بچه آهو هستیم و صدام گرگ قطعا بچه آهو را تکه پاره خواهد کرد.اما برخلاف تمام فرمول های دانشگاهی بچه آهو بود که گرگ های جهانی و خونخوار استعمار را مهار کرد.

وی تبیین کرد: مولفه سوم قدرت، علم است که سلطانی و برتری می آورد، در شتاب علم و دسترسی به حریم ممنوعه علم ایران جزو برترین های دنیاست. برای حفاری نفت نیاز به پیچیده ترین علم است، زیر ۱۰۰ متر حرارت زمین بیش از ۲۵۰۰ درجه گرما دارد شما نیاز دارید نفت و گاز را در ۳۰۰۰ متر عمق زمین و بیشتر استخراج کنید. مته هایی نیاز است که تنها دو شرکت در اختیار دارند وقتی چاه های نفت کشور افت فشار داشتند درخواست حفاری داده شد اما گفتند از همه اصول و ارزش های خود عقب نشینی کنید تا برایتان حفاری انجام دهیم. با کمک دانشمندان در قرار گاه خاتم این مته های حفاری ساخته شد و امروز ایران بزرگترین و قدرتمند ترین کشور در حوزه حفاری بوده و تا ۷۰۰۰ متر زیر زمین قدرت حفاری دارد.

سردار آبنوش افزود: مولفه چهارم اقتصاد است که در این حوزه هنوز راه زیادی داریم و بانک ا بلای جان تولید و اقتصاد شده اند. مادران عزیز و پدران بزرگوار نگذارید فرزندانتان با تحریک این آقایان و رسانه ها به کف خیابان بیایند و هزینه برای کشور بتراشند. شما هیمنه ابرقدرت ها را در هم شکستید، اقتصاد باید اصلاح شود تا چهار رکن ابرقدرتی کشور بر دنیا تکمیل گردد.

 

در پایان مراسم از تیم والیبال و دارت شرکت لوازم خانگی پارس به دلیل کسب مقام در شهرستان البرز و قزوین تقدیر و جوایزی اهدا گردید. از دیگر برنامه های شاخص تقدیر از خانواده ۵ شهید دفاع مقدس بود.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها