خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

رزمندگان بهترین افراد برای تبیین حماسه دفاع مقدس هستند

تبریز- مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: رزمندگان به‌عنوان کسانی که از نزدیک در دفاع مقدس حضور داشته‌اند و سختی‌ها و شیرینی‌های آن را چشیده‌اند، بهترین افراد برای تبیین این حماسه برای جوانان هستند.
کد خبر: ۹۴۶۰۲۰۰
|
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا عباسی در آیین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که با همکاری بیمارستان ولیعصر(عج) تبریز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت روشنگری در خصوص دفاع مقدس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با پیشکسوتان و رزمندگان، فرمودند که ما باید دفاع مقدس را به‌نحوی برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم که نگاه آنان به این حماسه، همانند نگاه رزمندگان در آن دوران باشد.

وی افزود: دفاع مقدس برهه بسیار مهمی از تاریخ کشور ماست که طی آن رزمندگان به مدت سه هزار شبانه‌روز به نبرد بی‌وقفه با دشمن متجاوز پرداختند و ما وظیفه سنگینی در انتقال و تشریح واقعه‌ای به این عظمت برای نسل جدید داریم.

دریادار عباسی ادامه داد: رزمندگان به‌عنوان کسانی که از نزدیک در دفاع مقدس حضور داشته‌اند و لحظه به لحظه آن را با پوست و استخوان لمس کرده‌اند و سختی‌ها و شیرینی‌های آن را چشیده‌اند، بهترین افراد برای تبیین این حماسه برای جوانان هستند و تکلیف سنگینی در این زمینه برعهده دارند.

وی با تأکید بر اهمیت نقش موزه‌ها و مراکز فرهنگی و هنری در نشان دادن بخشی از رشادت‌های شهدا و رزمندگان گفت: در تلاش هستیم که هرچه سریع‌تر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را تجهیز کرده و در اختیار شهروندان عزیز برای بازدید قرار بدهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار