فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد

توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از توزیع ۷ هزار پرس غذای گرم و ۱۱۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط گروه‌های جهادی این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۰۲۰۹
|
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس اقتدار رزمندگان اسلام است که در برابر دشمنان ایستادند و از کشور عزیزمان دفاع کردند.

وی گفت: با تلاش و همت گروه‌های جهادی و بسیجیان پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) توانستیم ۷ هزار پرس غذای گرم و ۱۱۰ بسته معیشتی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند به مناسبت هفته دفاع مقدس توزیع کنیم.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان با اشاره به دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی و پایگاه‌ها گفت: اهداء مبلغ ۸۰۰ هزار تومان برای خرید لوازم التحریر و مبلغ یک میلیون تومان به دو خانواده نیازمند توسط گروه جهادی عطیه، اهداء مبلغ ۸ میلیون تومان برای چهار نفر مشهد اولی و یک زوج جوان و ۴ میلیون تومان پول نقد برای خرید لوازم التحریر هشت خانواده نیازمند توسط گروه جهادی پنج تن و پرداخت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند توسط گروه جهادی اسما از جمله این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به تهیه سه سری لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند توسط گروه جهادی شهیده سرداریان ادامه داد: تهیه ۲۶۴ بسته گوشت قربانی توسط گروه جهادی شهید صفری و شهیده سرداریان نیز از دیگر فعالیت‌ها است.

اکبری ادامه داد: همچنین به مناسبت این ایام پخت غذای گرم، حلیم، حلوا و شله زرد، تهیه بسته معیشتی، برپایی ایستگاه سلامت و سرکشی از خانواده شهدا نیز از جمله برنامه‌هایی بود که توسط گروه‌های جهادی شهید علمدار، شهید صفری، اسما، پنج تن، حدیث، هاجر و شهید فتوی انجام شد.

وی در ادامه بیان داشت: برنامه میقات صالحین نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور ۸ حلقه صالحین از پایگاه‌های این حوزه در حسینیه امام (ره) برگزار شد.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان افزود: در این برنامه رده‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال شرکت داشتند و سرگروه‌ها و متربیان با موضوع دفاع مقدس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی تصریح کرد: میقات صالحین با هدف پیوند بین حلقه‌ها و آشنا شدن متربیان با فعالیت‌های دینی و تربیتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار