فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز و منابع طبیعی درشهرستان بستک آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۲۳۱
|
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک، سرهنگ پاسدار محمد مهدی زارع خفری افزود: سازمان بسیج مستضعفان پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب و به منظور نقش آفرینی موثر بسیج در عرصه تولید مواد غذایی، اقدام به تشکیل سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی نمود.
وی یادآورشد: در حال حاضر این سازمان با برخورداری از نیروهای داوطلب، متخصص، متعهد و ولایت مدار و سازمان یافته در گروه های تخصصی، مروج ارزش‌ها و تفکر بسیجی در جامعه مهندسین کشاورزی می باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک تصریح کرد: در کنار ماموریت‌های متعدد فرهنگی، تربیتی، علمی و آموزشی، یکی از ماموریت‌های مهم و اساسی بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی که منطبق با سیاست‌های سالجاری سازمان بسیج مستضعفین است، اجرای طرح ملی بسیج همگام با کشاورز ومنابع طبیعی می باشد.
وی هدف از اجرای این طرح در بخش کشاورزی را تاکید بر لزوم صرفه جویی و آموزش راهکارهای افزایش راندمان آبیاری در شرایط خشکسالی، ارتقاء بهره وری منابع تولید به منظور تولید محصول سالم و کاهش فاصله بین متوسط عملکرد کشاورزان با عملکرد کشاورزان نمونه دانست.
سعدالله رحمانی رییس اداره جهادکشاورزی شهرستان بستک نیز در پایان این مراسم به مشکلات و دغدغه های کشاورزان پاسخ داد و گفت: با توجه به اهمیت کشاورزی در امنیت غذایی و کاهش مشکلات آن مهندسان بسیجی در قالب طرح همگام با کشاورز وارد عرصه خدمت رسانی می شوند تا گام مثمری در افزایش سطح تولید بردارند و با استفاده از شیوه های نوین سبب افزایش تولید بویژه در محصولات استراتژیک شوند.
طرح بسیج همگام با کشاورز و منابع طبیعی باحضور فرمانده مقاومت بسیج سپاه بستک، فرمانده حوزه شهدا، مسوول عقیدتی سیاسی ناحیه شهرستان، مسوول و کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان در روستای پادرو شهرستان بستک برگزار شد.

ارسال نظرات