جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک:

دانشجویان جدید باید با بهره گیری از بصیرت و روحیه بسیجی بتوانند درجامعه نقش آفرینی کنند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک با تبریک به برترین های کنکور گفت: دانشجویان جدید با بهره گیری از بصیرت و روحیه بسیجی بعنوان سفیران فرهنگی شهرستان در دانشگاه های مختلف استان وکشور بتوانند نقش آفرینی نمایند.
کد خبر: ۹۴۶۰۲۳۳
|
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک، سرهنگ دوم پاسدار حجت شعبانی در آیین تجلیل از نفرات برتر کنکور شهرستان بستک ضمن تاکید بر حفظ رسالت پاسداری از اسلام تاکید نمودند که شهدا و رزمندگان رفتند و حماسه آفرینی کردند تا امروز ما با آرامش زندگی کنیم و شاهد نباشیم یه عده ای غافل در برخی از نقاط کشور به ارزش های ما از جمله قرآن و مساجد هتک حرمت کنند اما امروز دانشجویان ما با بصیرت در مسیر شهدا و حماسه آفرینی آنان حرکت می کنند.
وی ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس از تلاش ها و مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران و شهدا در جهت حفظ امنیت و آرامش جامعه یاد کردند.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک با قدردانی از اساتید، مربیان، دبیران ، معلمان و خانواده های دانشجویان به واسطه زمینه سازی و پشتیبانی از فرزندان خود برای کسب موفقیت در رتبه های برتر کنکور، از تدبیر فرماندار شهرستان بستک به جهت برگزاری این مراسم تشکر کرد
مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور با حضور مسوولان، مدیران ادارات، معتمدان، دانشجویان و خانواده آنان در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) شهر بستک برگزار گردید.

  •  
ارسال نظرات
آخرین اخبار